Gå til innhold

Noen som er keen på lan'ing i Bergen?


Anbefalte innlegg

Hoppsann.

 

Tenkte jeg kunne spørre om det er interesse for et Hardware-LAN for bergensere? Det blir i så fall ikke før hardware-huset er ferdig, og det vil ikke være plass til hele bergen - måtte vært "førstemann" til mølla.

Hadde vært litt interessant å bli kjent med bergenske hw-brukere. LAN'et blir uansett mer sosialt enn nerdete - dvs; internett blir f.eks. ikke så meget raskt - i alle fall ikke før TN somler seg til å oppgradere telefonsentralen i Rådalen.

 

Men, interesse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@sosohal: trodde ikke du var cs g33k w4nn4b3 n00b.

 

Uansett; dette blir jo ikke før vinterferien neste år :roll: Vet egentlig ikke åffer jeg posta noe nå... heh.. :laugh:

 

edit; NÅ vet jeg åffer jeg posta! Jeg ville se responsen.. sånn.. ja.. planleggingsmessig ellerno..

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

Hei Jallakim!

 

Du nemner i topicen på tråden om det er noen som er keen på lan`ing i Bergen,mens du i sjølve innlegget spesifiserer du dette lanet til å dreie seg om Bergensere.

 

Det eg da lurer på er om det eventuelt er opnet for at personer som bur i omeng. kan få delta.

 

Eg er stasjonært (ikkje militært,eller ved tvang) i omeng. og kunne godt tenke meg å overvære eit slikt arrangement.

 

Men,da dette ligger litt fram i tid så kan eg eventuelt ikkje melde meg på om det er bindande påmelding.

 

Da det ikkje er spesifisert om det er heile vinterferien til neste år det vil dreie seg om etc.Har heller ikkje diskutert dette noko nærmare med min nærmaste familie (det vil seie samboer og den to dager gamle datter).

Lenke til kommentar

Hehe. ingen bindende påmelding, ingen faste plasser, pris er ikke fastsatt (om det i det hele tatt blir noen), dato er ikke sagt, etc.

Denne tråden er bare for å få tilbakemeldinger om hvor mange som er *interessert*, samt noe "mer" jeg ikke kan si (:p)...men snart....

 

edit; og du kan sikkert komme innom selv om du ikkje e "bergensar" :yes:

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...