Annaliana Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har kjøpt meg en nokia 6230 men får ikke til å bruke mms eller wap med den. Har lasta ned oppsettet til 6600 og noen andre nokiar siden oppsettet til 6230 ikke er klart enda. Men får det likevel ikke til..grrr... Har lest at det har vært mange feil på tlf med opplasting av mms oppsett, og at tlf har blitt trukket tilbake. Noen som har peil på om det kan være samme feil på min tlf, eller går det rett og slett ikke an å bruke den til mms enda? Har lyst å sende mms nå jeg!! Help me..hehe Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du har allerede et emne om dette i mobiltelefoner. Og dessuten, hva har dette med symbian å gjøre??? Lenke til kommentar
Annaliana Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Godt spørsmål Skrev feil da vettø..*s*.. Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 6230 har MMS og WAP problem oppgradering er underveis, holder du til i oslo er TKP (nokia verksted) i dr maudsgate et greit sted og dra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå