MuD Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Metallica - Devils Dance den hadde eg aldri hørt før, men eg syntes den var Ganske bra... bra bass i og Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Må bare nevne i totalt andre enden av skalaen... Prøv Mary Black - Only a womans heart på et skikkelig annlegg! Ikke akkurat den låta du har på når du sveiver ned vinduene og cruiser gjennom byen, men veldig morsomt å teste anlegget med den... Den bassen går så lavt så fy... (Hjelper jo å ha 2x12" polk sub'ere baki da) Ellers så har vi jo gode gamle Brooklyn Bounce :-) Og for alle NFSU fans: Lil John - Get low :-) Lenke til kommentar
Tobby Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ying Yang Twins - Salt shaka Lil Jon - Whisle while you twerk Lil Jon - Get low Noen av de feeeeeeeeeeeeuteste bass sangene jeg kjenner til! Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 heh...hvorfor har ingen nevnt drum n' bass her? last ned et liveset fra paul reset, dj hive eller tech itch, så skal du får høre bass!! Der har du bass så det holder. Lenke til kommentar
Amstaff Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ying Yang Twins-Wait(må være rmx)er det helt syk bass på! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Skaff deg "The Mind of Mannie Fresh"-albumet. Der er det stort sett bare basslåter. Bra er de også. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kunne ikke se den her, men Pussycat Dolls med Don't'cha (??) Rånesang nummer en tidligere Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hank Snow med "informer"... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Fast - Transmission, min favoritt innan sjangeren. Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Dj Jean - Love Come Home ogBalla Nation Balla Nation er det nokk ikke Dj Jean som har laget, men Dj Dean Dean er vell mest kjent for å gi ut Tunnel trance force cdene. Eminem - Evil Deeds har bra med bass Endret 17. februar 2006 av Poolish Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Sjekk vedlegg Bass_Test___Car_Audio.mp3 Lenke til kommentar
epifant Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Som jeg har nevnt i en annen tråd: 3:25 uti denne sangen: http://www.flageborg.no/SVSpatruljen/Sting_20Hz.wma Forsiktig med volumknappen Lenke til kommentar
Defus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ellers så har vi jo gode gamle Brooklyn Bounce :-) Brooklyn Bounce e jo genial faktisk *sitt å lete etter gamle sanger* Nåkka anna man bør prøve er introen til Hard dance Mania vol 1. Er ett helikopter eller noe sånt dem prøve å etterligne, kanskje ikke jupt, men trøkke bra i brøste når man vrir opp volumet Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 THX har SYKE bass tester som du garantert vil kjenne. Men som tidligere nevnt. Ying Yang har veldig mye bass i sangene sine. Men prøv f.eks: Ying Yang Twins - Pull my hair, denne rister det til og med bra i ræva med Logitech Z-5500.. R.Kelly - Fiesta Ludacris - Growing Pains ( denne er suuuper chill + bra med bass!!) Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Ludacris - Growing Pains ( denne er suuuper chill + bra med bass!!) 5644396[/snapback] Enig med den! Finnes også en sinnsykt heftig remix av den! Men Jay-Z - Dirt Off Your Shoulder og Joe Budden - Pump It Up er det greit med bass i Mobb Deep - Shook Ones Pt. II, ikke sånn sinnsykt bra bass, men den råeste sangen jeg kommer på! Endret 22. februar 2006 av Nordz Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Jepp, med folka fra DTP eller noe Endret 22. februar 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jepp, med folka fra DTP eller noe 5647141[/snapback] Noe sånn ja! Sinnsyk beat hvertfall Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Red Harvest - UGX, introen på Sick Transit Gloria Mundi-plata kjører det meste i bånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå