Koffe Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 av alle ting: starten på: bel canto - rock my world mc hammer - you can`t touch this ziggy x - bassdusche snap - rythm is a dancer 2003 for ikke å snakke om: Gigi D´ Agostino - you spin me round +mange som jeg ikke husker Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Usher feat Ludachris (m.fl tror jeg) - Yeah! Passe bra "dunk" i min bil hvertfall.. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Forundrer meg over at ingen har nevnt Outkast' siste album. Nr.12 "Behold A Lady" på "The Love Below" krever sitt av det elektriske systemet i bilen! Konstant laaav og knallhard bass med kraftige "thumps" i tillegg. Kan ikke spille denne på full gass når jeg kjører, for synet blir forvrengt -Og så er det ikke noe særlig for hørselen heller da... Ingenting som rene, uforvrengte, dype toner som masserer ryggen Eminems "soldier" er i samme kategori. Lyst til å vite hva Xmax og evt. Xus er? Look no further Endret 21. april 2004 av Jalla Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Diverse Bass test plater må jo bære fint .. Missy Elliott - Pass That Dutch mye sesiel bass i denne og hvist du mener du har anleg til det Mr Oizo -Monday Massacre med denne kan du ødelegge mye . bassen er lav så du må ha sikklig Sub for og kunne høre den .. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 og hvist du mener du har anleg til det Mr Oizo -Monday Massacre med denne kan du ødelegge mye . bassen er lav så du må ha sikklig Sub for og kunne høre den .. Bass som er lav høres ikke. Den kjennes "Nothing like waking up to 16Hz in the morning" Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hmm, Massive Attack sine sanger som Angel og Black Milk er brukbare til å teste bassen. ellers har du jo Bidibodi Bidibu av bubbles som igrunn er litt... spesiell... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 og hvist du mener du har anleg til det Mr Oizo -Monday Massacre med denne kan du ødelegge mye . bassen er lav så du må ha sikklig Sub for og kunne høre den .. Bass som er lav høres ikke. Den kjennes "Nothing like waking up to 16Hz in the morning" var vell det jeg mente da .. nytter ikke og kjenne bass uten sikklig sub da Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 og hvist du mener du har anleg til det Mr Oizo -Monday Massacre med denne kan du ødelegge mye . bassen er lav så du må ha sikklig Sub for og kunne høre den .. Bass som er lav høres ikke. Den kjennes "Nothing like waking up to 16Hz in the morning" var vell det jeg mente da .. nytter ikke og kjenne bass uten sikklig sub da Da er vi enige Buksa SKAL skjelve av trøkket om det skal telle Lenke til kommentar
MuD Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Metallica - Enter Sandman er ganske rå bass i Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Prodigy med diesel power er en syk sang, spilla den på pc annlegget, og da ringte naboen og sa at dattra hadde ringt og sagt at ting datt ned fra veggene. Og jeg og kompisen min måtte komme og sett det på plass. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hank Snow - informer Prodigy - poison Beastie Boys - intergalactic U2 - beautyful day (album versjonen) Bare et par som rister løs i dypbassen!! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 * DJ Tiësto - Forbidden Paradise (Deep Trance Mix) * Three Kings - Tokyo (Russenmafia Mix) ellers det meste av 666 Lenke til kommentar
tore- Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Outkast - 2003 - Speakerboxxx The Love Below/101-big_boi-intro-rns.mp3 Lenke til kommentar
Porri Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Finn denne så har du mye bass... BassHit - Woofer Cooker Lenke til kommentar
frans Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Motorpsycho - Step inside again (spill lavt, hvis ikke - kan det meste gå opp i røyk!) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 heh...hvorfor har ingen nevnt drum n' bass her? last ned et liveset fra paul reset, dj hive eller tech itch, så skal du får høre bass!! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Massive Attack sine sanger som Angel og Black Milk er brukbare til å teste bassen. Angel er faktisk farlig mykje bass i, så ver forsiktig Lenke til kommentar
Galeris Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Vel, bare noen forslag, alle disse sangene inneholder mye bass, men kommer ann på hva slags bass du er ute etter: Yello - Blender Chemical Brothers: Under The Influence MDS Optical Bass: Earthquake Leftfield: Leftism (Brukes som kalibrerings album av mange fremstående lydteknikre) Nick Cave: Into My Arms (Mye potensiale for grums i mellom bass og nedre mellomtone) Ugress: Fields Of Thieves Massive Attack: Angel (Ja, vet denne er nevnt, men genial bass!) Spørs jo litt hva man er ute etter, også da. Det meste fra Prodigy samt en god del Dr. Dre produksjoner har jo absolutt godkjent bass. Pink's Missundaztood album har også noen låter med helt ok bass. Hvis du virkelig skal brife med bassen din, så vil jeg annbefale kalibrerings-cd'er, som f.eks. MDS's Optical Bass serie e.l. Dette er cd'er der låtene ofte er mikset med et ganske ekstremt bassinnhold. Lenke til kommentar
Tiny Tim Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bass Mekanik v5.0 er det god trøkk i, følger også med korte snutter med "lyd" fra 20 hz og opp til 99 hz. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 White Stripes - Seven Nation Army Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå