KjellV Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg kunne godt tenke meg en komplett Peltier-guide her på ok.no. Tror det er flere enn meg som er litt "smånervøse" for å begynne med Peltier (lest mye "farlig" om det) og kunne trengt en del veiledning. Håper det blir noe av en Peltier-guide i nær framtid. Mvh Meg Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 10:38, Nostradamus skrev:Jeg kunne godt tenke meg en komplett Peltier-guide her på ok.no. Tror det er flere enn meg som er litt "smånervøse" for å begynne med Peltier (lest mye "farlig" om det) og kunne trengt en del veiledning.Håper det blir noe av en Peltier-guide i nær framtid.MvhMeg Enig der. Vankjøling odså. Det hadde vert mye bedre med en gaid en og lete rundt på forumet. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 ja det hadde vært bra med en skikkelig utfyldene guid som går mest på blokka og peltier montering osv.. har selv kjøpt meg et 118w peltiere og rimelig usikker på hvordan jeg skal gå fram. en komentar fra noen som jobber her ville vært greit! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 det er jo et vell av artikler om peltier på overclocking.com og diverse andre sider, da. og, vannkjøling er ikke akkurat noe vanskelig. kjøp amd/intel pro på 3dfxcool.no med radiator og 2x 120mm vifter, og du er i gang. det tok meg kanskje 30 min å snekre alt sammen, uten noe bruksanvisning.. rundt 2000 penger, gikk fra 50 til 32 i temp, og støynivået er sunket betraktelig. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 veldig lurt å kjøpe peltier-elementer uten å vite hvordan de brukes.. :smile: Fysikk læreren din kan sikkert fortelle en del om peltier effekten.. Personlig har jeg lest hundrevis av artikler om alt som har med vannkjøling å gjøre, så jeg føler meg ganske sikker.. De som vil lære noe om peltier, greier det med noe tålmodighet.. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Du Bøgge...det der er den desidert verste rettskrivingen (evt. feilskrivingen) jeg noen gang har sett... Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Dyslektikere... hørt om dem ? Ikke bra å mobbe for det.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 jeg vet da hva`hvordan peltieren skal brukes, men må gjøre ferdig cpu blokken først. men litt hjelp hadde jo vært fanden så greit. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Kan dessverre ikke si annet enn at det kommer. Når har vi ikke klarlagt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå