paroa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei jeg fikk nå et problem hvor plutselig lyden i høyre forhøytaler i mitt z-560 forsvant! er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 sjekk om kabelen sitter i, og ikke er nær andre kabler til anlegget. Det kan skje at anlegget kortslutter fordi kablene er borti hverandre. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hei jeg fikk nå et problem hvor plutselig lyden i høyre forhøytaler i mitt z-560 forsvant! er det noen som har noen forslag? Det kan nesten være alt mellom himmel og jord, lydkortet kan være gåent (har du testet med andre høytalere el. headsett), kabel lydkort>AMP kan være kortsluttet el. ha et brudd, kabel til høytaler kan ha en kortsluttning/brudd, selve forsterkerutgangen kan være kortsluttet/brent. Noen av nVidia's chipsettdrivere har problemer med at det ikke kommer lyd på alle utgangene. Ikke lett å svare på siden du ikke har utelukket noen feilkilder. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Den ene grønne pluggen hadde falt halveis ut så derfor virka de bak som er en svart plugg pluss at den hadde kontakt så venstre høytaler virka.... Blei litt mistenksom når plutselig venstre ikke virka og det brusa litt som om det var dårlig kontakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå