Ancistrus84 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Bare for å vise hvor mye "morro" man kan ha det med Wardriving kan dere se dette kartet over AP en plass i Trondheim. Dette har jeg laget ved hjelp av Kismet og en GPS mottaker. Mitt AP er der og men sier inte hvilket http://www.dassrull.net/wardriving/index.html Endret 25. april 2004 av neonX Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ketil jo orinoco kort du bruker hvis jeg husker rett ? Var jo ikke så mye det der, fant jo mye mer sist jeg var og ut wardriva, men det var med kismet ;P Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det der var med Kismet, og jeg bruker et Cisco LMC352 Kort med Ekstrern 5.5dBi antenne. Jeg ragga ganske fort igjennom ranheim da... kjørte bare "hovedveien" Fant 77 netverk på den korte turen der, hvorav godt over halvparten var ukrypterte.... Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) eyh kismet hvilken gps enhet du bruker ? Endret 22. april 2004 av PulZ Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Komplett liste over software og hardware: Slackware Linux Kismet GPSDrive Cisco LMC352 5.5dBi antenne fra www.fab-corp.com Haicom GPS Reciever (selges på clahs ohlson) GPS'en er native støttet i Linux, iaffal i 2.6.x kernelen Lenke til kommentar
RemThe Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Dette er veldig bra... men jeg lurer på om man kan decryptere nettverk... uten Cisco kort og linux? og vill det da fungere på alle nettverk? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Eksisterer det ikke noe slikt for Windows? Vet det er en del slike nettverk hvor jeg bor... Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 For windows bruk er det vel kun netstumbler som kan brukes, dette har vel også støtte for å knytte opp til forksjellige map programmer. Les mer ang dette på forumet dems, men ang netstumbler så er det jo en begrenset mengde kort som er støttet. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Sjekk denne folkens -> LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå