pcpro Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Noen i familien har sølt bormaling i tasturet så har jeg tatt av alle knappene og vaska det men pill opp står inne av seg sjøl. så er det noen som vet hvordan jeg deaktiver pill opp tasten så den ikke holder seg in.? Endret 14. april 2004 av pcpro Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Dette var det ikke lett å forstå noe av, men om du skal koble ut tasten (ikke enable) pil opp, så har jeg ikke hørt om noe slikt program. Prøv å demonter tastaturet og se om du kan fikse problemet på den måte. PS. Jeg ser at du er ny, men du må prøve å skrive på en noe mer forståelig måte. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Først kan du vel prøve å ta løs piltastene og vaske litt... Et søk etter "Key disabler" på google kan kanskje hjelpe også... Endret 14. april 2004 av PT Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) ....OG evt tenke litt før du poster. Dette er PROGRAMVARE forumet! edit: for å PRØVE svare på spørsmålet: aner ikke hva som skjer hvis du bryter banen til den tasten, men det går kanskje an å prøve? Hvis det går "til fåglarna", så kan du jo bare kjøpe et nytt Endret 15. april 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Ohagi Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ja definetivt. Kjøp nytt tastatur. 100 kr på rimi Eller be han som har sølt Bormaling om å legge ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå