Windoge Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har et lite dilemma. Men sikkert ikke noe problem å fikse med litt hjelp. Det har seg slik at webcam, MP3 spiller, headset er så mye enklere om jeg kan putte de i toppen på kabinettet mitt som har de utgangene jeg nevnte i emne beskrivelsen. Men nå har jeg ikke håndboka til kabinettet så jeg vet ikke hvor på hovedkortet ledningene som går der i fra skal kobbles. Har et ABIT IC7-MAX3. Håper noe kan hjelpe. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hm, dette burde vel kanskje være postet under "Hovedkort, Prosessor og Minne"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Last ned manualen frå Abit sine heimesider. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 14. april 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Hm, dette burde vel kanskje være postet under "Hovedkort, Prosessor og Minne"? Muligens, men siden problemet hovedsakelig var problemer med å få firewire og USB`en samt "snarveilyden" som er intergrert i kabinettet til å fungere så posta jeg den her. Og under kabinetter skal den nok ikke. Men funker nå Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Men funker nå Det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå