Gå til innhold

oppgradere Pc'en min

Anbefalte innlegg

HAdde tenkt å oppgradere systemet mitt snart, men skal beholde mye av det gamle, som Ram, Skjermkort, Harddisk, osv..

Det jeg hadde tenkt å bytte ut var HK og Cpu.. Nå har jeg bare et Asus A7V8X kort og AMD XP1900+ CPU

Hadde tenkt å bruke rundt 2000-2500 kroner, spiller ingen rolle om det er AMD eller Intel..

HAr sjekket litt på dette kortet, noen som har noe å si om dette?

takker for alle svar! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er et knallkort, men ville vel kanskje valgt ASUS A7N8X Deluxe, det er i grunn det samme, og er passivt kjølt. NF7-S kortet bråker ILLE!

de har samme funksjoner.

og en Zalman kjøler som heter 7000 og et eller annet, det er vel det mest optimale. denne koster 400 på komplett ca..!

og en XP2500+ eller 2800+ :)

da er det meste gjort, hovedkort ligger på ca 1000, cpu under 1000 og den kjøleren 400, så det blir meget bra!:D

Lenke til kommentar
det er et knallkort, men ville vel kanskje valgt ASUS A7N8X Deluxe, det er i grunn det samme, og er passivt kjølt. NF7-S kortet bråker ILLE!

de har samme funksjoner.

og en Zalman kjøler som heter 7000 og et eller annet, det er vel det mest optimale. denne koster 400 på komplett ca..!

og en XP2500+ eller 2800+ :)

da er det meste gjort, hovedkort ligger på ca 1000, cpu under 1000 og den kjøleren 400, så det blir meget bra!:D

:yes:

(men vurder 64-bits)

Lenke til kommentar
Ettersom du har XP1900+, har du sikkert 266MHz DDR minne? Husk at Barton CPU'ene krever DDR333 minne, hvorav XP3200+ krever DDR400. A64 krever også DDR333.

Så da må minne oppgraderes også.

jeg har Twimos PC2700 512 DDR..

den kjører vel på 333Mhz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...