Jooakim Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg hadde zbot i spillt mitt fra før av. Bare prøv å trykk på "H" når du spiller CS og velg "quick add zbot". Det kan hende du har det. Og hvis du vil ha en REAL utfordring, skriv i console: "bot_difficulty 10". (ekspert er 3, det sier sitt!) funket ikke.... hvilken mappe skal installere botene i? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Min første dobbelpost ever! Endret 18. mai 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
LordNic0 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 sorry, men enten så har du det eller så har du det ikke. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Synes disse Zbot'ene er ganske idiotiske.. de stopper opp for å aime da!! Real Botsa er så kjedelige for de springer nesten samme plass hele tida.. uansett hvilken update jeg laster ned til dem.. lei bots.. men men adsl om en måned nå..... Lenke til kommentar
LordNic0 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 zbotene stopper bare opp på instillingen EASY. Skriv bot_difficulty 10 i console du. Da skal du se de blir LITT bedre. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 zbotene stopper bare opp på instillingen EASY. Skriv bot_difficulty 10 i console du. Da skal du se de blir LITT bedre. hor får man tak i zbot? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Filarkivet på http://www.nesl.nu Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 oki nå har jeg tatt det til 10.. damn de eier litt villt på aim_usp haha småvillt.. De er nesten som vanlige spillere da.. med sånn passe aim haha.. nice boter alikevel hehe Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 glemte å si at de cheater.. enten skyter de etter lyder, enten wallhack, aimbot.. de er crazy.. ahha Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) HER er det noe som heter zbot, og noe som heter zbots.. der kan du faktisk få steam cd key..... Edit: skal prøve den siden nixon^^ Endret 19. mai 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 glemte å si at de cheater.. enten skyter de etter lyder, enten wallhack, aimbot.. de er crazy.. ahha Botene er jo basert på cheat da Uten cheat hadde de ikke være noe i det hele tatt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) hvor er zbot på den siden da nikon^^??? EDIT: fant de.... EDIT2: skal jeg extracte zip filen i mappen C:/programfiler/steam/steam Apps/mitt brukernavn/counter-strike/cstrike ????? Endret 19. mai 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hvor er zbot på den siden da nikon^^??? EDIT: fant de.... EDIT2: skal jeg extracte zip filen i mappen C:/programfiler/steam/steam Apps/mitt brukernavn/counter-strike/cstrike ????? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hvor er zbot på den siden da nikon^^??? EDIT: fant de.... EDIT2: skal jeg extracte zip filen i mappen C:/programfiler/steam/steam Apps/mitt brukernavn/counter-strike/cstrike ????? da jeg gjorde det, så så jeg ikke filene, da jeg trykket extract, så jeg merket alle filene som var på¨zip filen, og dro de over, da kom det sikkert 100 filer inn på..... er det riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå