Marti Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 En melding til alle: Ikke legg inn poster om at cs er ut eller lingnende. Det kan dere spare dere for. Det er ganske_lenge_siden jeg har vært i en clan nå og søker derfor en. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Prøv #needclan.no @ quakenet Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Og den virket ikke, men takk for hjelpen likevel. Lenke til kommentar
astlo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er lettere tror jeg og spørre folk med clan på public om de rekruterer sjekka ut #needclan.no og det var lite svar mens på public maser folk ofte hvis du har skills,og selv om du ikke er uber skilla fins det alltid en grei clan som rekruterer. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 du må hvere loga in for å joine needclan.no på undernett! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 du må hvere loga in for å joine needclan.no på undernett! QUAKENET! Innen gaming så holder ingen seriøse folk til på undernet! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hvordan vet du det? Finn en kanal på undernet der en klan holder til, en seriøs en. IKKE en, som ikke vet forskjell på public og warserver. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 En melding til alle: Ikke legg inn poster om at cs er ut eller lingnende. Det kan dere spare dere for. Det er ganske_lenge_siden jeg har vært i en clan nå og søker derfor en. Sjekk min signatur. Gå inn på forumet. Les litt. Syns du det ser ut som ett godt community osv, så sender du meg en PM osv !! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Takker for alle svar, spesielt til deg zezear men jeg er med i Nmi nå... Lenke til kommentar
Ph03niX Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Synd, du kunne sjekka ut : www.rett-i-panna.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå