C. Alshus Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Først kan du ta en titt på Zepto sin logo. Derretter kan du se på Playstation 2 logoen. De ligner, ikke sant? Til og med samme farge! Men det kan jo være at både Sony og Zepto har brukt samme font. Personlig tror jeg det er lite sannsynlig at Sony fant logoen sin hos et mindre datafirma i Norge. Heller omvent. Jeg dømmer ingen, bare forteller en observasjon jeg har gjort. _________________ Get a life - get a Mac [ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-04-02 10:17 ] Lenke til kommentar
house Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 og hva så ? tror ikke at sony har tatt copyright på PS2 fonten og fargene Housey Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Trust me..er det noe sony kan..er det design. Til og med ordet SONY eksisterer ikke som font (men en eller annen fan kan ha laget en sony font, men da sony logoen ble laget, var det ikke bare skrevet med en font)..det er en logo...bokstavene er møysomlelige og metodisk designet, balansert og justert. Det er ikke noe grunn til å tro at ikke PS2 logoen ikke er det samme...faktisk vil jeg nok med 99.99% sjanse si at PS2 logoen ikke eksisterer som skrifttype, men at noen fans har laget en font av den..som igjen Zepto har brukt.....om det er lov eller ikke...vet jeg ikke....personlig synes jeg det bare er bad taste og godt signal på ræva design på zepto sin side. AKIRA Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg på min side syntes "skiltet" i sugnaturen til house (se over) ligner veeldig på visse trafikk skilt de har i USA. Og at W i Hardware.no's logo ligner på en M som er snudd opp ned! Hmmmm....hva skal vi gjøre?? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Åhh, spar meg for usaklighetene. Det er tross alt snakk om et varemerke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå