gjohre Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 DISK 0: For en tid tilbake fikk jeg en rar lyd i HD'en, samt fikk ikke startet wXp igjen. Jeg tok den derfor ut, kjøpte ny, og installerte wXp på nytt. Den gamle HD er nå installert som DISK 1, for lagring av data. Jeg kan lese det meste på denne HD, men disken lager fortsatt morsomme lyder... og de bildene som var under "My Documents" er borte. Finns det noe verktøy (SW) for å "lese" ødelagte HD'er? Jeg har "Handy Recovery 1.0" men den gav meg: attribute read error: 17 Sector: 0x....etc. + en del andre feilmeldinger... Tydlig at det er noe alvorlig feil med denne HD'en Skulle gjerne ha tak i de siste bildene jeg ikke fikk tatt backup av... /gjohre Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) det er et firma som driver med sånn opretting av filer som er sletta, det heter IBAS(www.ibas.no tlf. 81010100) men de er ekstremt dyre... må nok regne med hele 10.000-15.000kr(ja det er sykt mye)... veit ikke om bildene dine er så mye verdt men vis de kan reddes så klarer de det.. Endret 16. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå