alexio Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Fikk ikke sjokoladen min fra netshop / hwb i dag.. Det jeg gledet meg mest til var sjokoladen, og den var ikke der. Hva har skjedd? Har netshop nedprioritert meg som kunde, sluttet de med sin "sjokoladebonus" ved navnebytte, eller har jeg spist dem tomme for hvalsjokkis? De kan jo også rett og slett ha glemt å legge det i, men slik gjør ikke netshop, til og med bobleplasten i pappeska var kongelig dandert.. Hvis alt. 2 så er tilfelle likte jeg hwb bedre, men det må vel svi på noe, når det alt i alt kun tok litt over 26 timer fra jeg bestilte det.. *snufs* --alexio Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Send dem en mail og spør Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er det bare jeg som begynner å bli veldig lei av alt pratet om sjokolade og karameller fra microplex og HWB/netshop? Argh. Ikke ta det illle opp da Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er det bare jeg som begynner å bli veldig lei av alt pratet om sjokolade og karameller fra microplex og HWB/netshop? Argh. Ikke ta det illle opp da lei, joda, man kan vel bli lei av å prate om det... men det er meget god måte fra webshoppene å få kunden litt ekstra fornøyd når man handler der (forrige gang jeg handlet på microplex fikk hele 5drops ) Lenke til kommentar
TJ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg fikk 3 sjokolader pga. feillevering Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tusen takk til Microplex for karamellen jeg fikk Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Grethe Roede har vel ringt og bedt dem slutte med sjokkis-bonus... Før vi vet ordet av det blir det "Kalkunkjøtt 3%" de slenger med..... Oh, you fat m*****f***ers Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det er jo en grunn til at vi handler hos dem (Sjokolade og drops seff.) Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Stikk på butikken og kjøp en pakke fløtekarameller med deilig sommermyk fløtesmak, som formelig smelter på tungen... Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hmm. oppnådde motsatt hensikt med innlegget mitt gitt. mer prat om karameller . Er enig at påfunnet er kult, men er vel ingen grunn til å handle der? Lenke til kommentar
alexio Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 bare sjokoladen til hwb er jo grunn nok i å bestille derfra.. Få dem til å dele opp i titalls kolli, så slipper man etterhvert å dra i butikken.. mangler bare mobilt toalett, så er jeg klar For de som ikke vet det selger de hval-sjokoladen på binders. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 bare sjokoladen til hwb er jo grunn nok i å bestille derfra.. Få dem til å dele opp i titalls kolli, så slipper man etterhvert å dra i butikken.. mangler bare mobilt toalett, så er jeg klar For de som ikke vet det selger de hval-sjokoladen på binders. Bor du i Sandefjord er det bare å stikke til Hval sjokolade fabrikk å kjøpe en stor eske med feilprodusert sjokolade (såkalt B-vare, "skjønnhetsfeil") til rundt 150,- Det er snæx det Lenke til kommentar
alexio Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 bare sjokoladen til hwb er jo grunn nok i å bestille derfra.. Få dem til å dele opp i titalls kolli, så slipper man etterhvert å dra i butikken.. mangler bare mobilt toalett, så er jeg klar For de som ikke vet det selger de hval-sjokoladen på binders. Bor du i Sandefjord er det bare å stikke til Hval sjokolade fabrikk å kjøpe en stor eske med feilprodusert sjokolade (såkalt B-vare, "skjønnhetsfeil") til rundt 150,- Det er snæx det Kanskje jeg burde flytte.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Skjønner ikke hva som er så vanskelig å ta med seg litt sjokolade fra sjokoladehylla i butikken neste gang man er der. Den sjokoladen man får fra Netshop kan da ikke koste mer enn ett par kroner om man kjøper det selv? Eller er den sjokoladen så god at den slår alt annet? Har kjøpt ris-sjokolade fra Hval selv, men den var ikke så minneverdig at jeg synes Freia eller Nidar er nedtur av den grunn. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 kjøpte meg en pose med sånne karameller som man får av microplex i sverige Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er jo en grunn til at vi handler hos dem (Sjokolade og drops seff.) Ja nå burde Komplett ta seg sammen, ellers mister de alle kundene sine samt at den gjennomsnittlige datanerd utvikler sukkersyke innen de fyller 25. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå