verzezer Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei.. jeg har tenkt til å kjøpe en bærbar med trådløst nettverk. http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=10 Her ser det ut til at det er med trådløst som Basis (standard). Er litt usikker.. men som tilbehør kan man velge "Trådløst Lan Access punkt". Hva betyr det? Er det "routern"? eller den som gir signalet? Lenke til kommentar
RemThe Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Funker bra dette her men det er ikke router i det trådløse access punktet... da vill det hete trådløs router... den vill da bare kunne brukes på en datamaskin... med trådløs... du kobler den til en ledig port på swichen eller modemet... så og si.. Lenke til kommentar
RemThe Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg må syntes det var veldig dyrt for et trådøst access punkt... kjøp en etterpå istedenfor... funker bedre... Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Funker bra dette her men det er ikke router i det trådløse access punktet...da vill det hete trådløs router... den vill da bare kunne brukes på en datamaskin... med trådløs... du kobler den til en ledig port på swichen eller modemet... så og si.. Hmm.. ok, skjønner. Står ikke noe specs på den Access pointen der da. Så kanskje det lønner seg å kjøe noe fra komplett psdata eller mpx? Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Da tror jeg det ble denne accespointen, med denne maskina. Lenke til kommentar
RemThe Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Da tror jeg det ble denne accespointen, med denne maskina. funker bra det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå