KRAN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Jeg skal ha sån kjøling som det er på det kabinettet i den ene casemodden til overklokking.no overklokking.no møter aquacomputer Jeg har tenk på Chieftec fulltower men vinduet er så lite. Jeg har også tenk på Lian Li PC75 Men det er litt Dyrt! Så hvis dere har noen andre forslag........ (Ja jeg veit jeg kan sette inn plexi i et chieftec fulltower selv, men det blir ikke like pent) Endret 14. april 2004 av KRAN Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Lian Li PC7 er jo et rimelig valg. Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg skal selv kjøpe Lian Li PC75USB, og har bare hørt godt om det ( noe som er vanlig når det gjelder Lian Li ) og anbefaler deg å kjøpe det Det er dyrt, men du får god kvalitet for pengene Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 anbefaler Lian Li PC75USB Men si meg kan du ikke NORSK?? --HVordan kabinett skal jeg bruke?-- Heter det ikke *HVILKET* kabinett skal jeg bruke? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Heter det ikke *HVILKET* kabinett skal jeg bruke? At hvilket er synonymt med hvordan har dessverre blitt vanlig her på forumet. Uansett, kjøp et hvilket som helst Lian Li eller Chieftec full tower, de duger fint til det. Egentlig vil jeg anbefale Chieftec, de lager helt fine kabinetter til en rimelig penge. Lenke til kommentar
KRAN Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Da blir det vel Lian Li!! Huff det er mange penger for Kabinett! men men.... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 så er det kvalitet man! bra du skiftet topic!! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Da blir det vel Lian Li!! Huff det er mange penger for Kabinett! men men.... Jeg anbefaler Chieftec, hvis utseendet ikke har så mye å si. Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Noen som har noe formening om hvordan det vil være å montere vannkjøling i dette kabinettet? KANAM HT200S Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Noen som har noe formening om hvordan det vil være å montere vannkjøling i dette kabinettet? KANAM HT200S Det er jo fullt mulig å ha vannkjøling i en Shuttle også, men jeg skal love deg at det blir trangt. Dessuten må du ha mye mindre slanger enn vanlige. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Noen som har noe formening om hvordan det vil være å montere vannkjøling i dette kabinettet? KANAM HT200S Går ann, men det blir litt trangt ja. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Haha, meget trangt... Bedre da og ha pumpe og evt tank eksternt da... Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ja det er nok en idè.. Slangene jeg har nå er hvertfall ikke noe å satse på, 1/2 hehe.. Men det er jo ganske stilig med hifi kabinett. Har prosjektor, surrond anlegg og trådløst tastatur og mus.. Mangler bare å få pcen til å matche resten av utstyret Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kan anbefale Image & Shapetec, stort, og solid kabinett. ved bruk av radiator med bare 1 120mm vifte, trenger du ikke engang å sage hull, da det er 2stk 120mm viftehull. Så koster det mye mindre en ett lian li også Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Så koster det mye mindre en ett lian li også Jo, det enkle kan også være det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå