ExuZ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hvis ikke så var det et utrolig bra laget bilde, men fet var den i allefall Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 jeg hadde blitt redd om jeg hadde møtt en slik på veien Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hadde kjørt av veien om den hadde brummet forbi meg på en dårlig 5 meters i 80 km/t ja, huff Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hadde ikke overaska meg om den var ekte. Ser ut som noe utenomjordisk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) ser ut som en av de franske By-til-by lastebilene Laget for å kruse på franske motorveger .. med setet i midten .. (en seters) Ver et test prosjekt av Renault .. så det på Discovery... problemet er at de jeg husker drefra var ikke så .. bizzare! så mer ut som vanlige lastebiler med litt mer glass enn vanlig for bedre sikt i traffiken .. er vel en nyere utgave ? EDIT: http://www.stadtblatt-pforzheim.de/seiten/colani14.htm Endret 14. april 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 yes den er ekte den som kebabgud sier. Har sett den på IAA i Frankfurt i 1995 så vidt jeg husker og på autobahn en gang i 1996... den er utrolig kul... som dere ser laget for minimalisering av luftmotstand. Synes den burde ha vært en mercedes med tanke på hvordan vindusviskerne ser ut... Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hmm så akkurat at denn ble designet i 2001. så da har jeg nok ikke sett den i 1995. men jeg er sikker på at det finnes en lastebil som lignet veldig på denne ( i hvert fall det runde førerhuset og "mercedes vindusviskerene" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå