Jihadinmymind Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei, Jeg skal på LAN på fredag og lurer på om det finnes en nedlastbar LAN DOD verisjon. (som kun funker på lan) (dette finnes for cs 1.6) Noen som kan gi meg linken til en web side som har det? Takk! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har ikke hørt om en slik versjon, men er det noe galt i standard utgaven da? Funker fint uten internett den... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 problemet er bare at 50% som kommer på lanet ikke har serial. Derfor lurer jeg på om det finnes en slik verisjon... Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Kan jo ha samme cd-key så lenge en sitter på LAN, viss ikke jeg tar skammelig feil, Vi sitter gjerne en 3-4 stykker på lan som bare bruker 13x3 som cd-key iallefall.. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 med steam dod? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) med steam dod? nei,, stemmer det,, brukte 1.5 EDIT: ,, men funker utmerket tho.. Endret 14. april 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå