Tho®¿ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei har akkurat kjøpt meg vannkjling Og så skal jeg sette på 2 120mm vifter på min evo 240. men hvilken vei skal viftene sitte????Bildet ble litt stort, så jeg post en link... eller er det andre måter?? hva med å legge den inne i kabinettet?? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Sett viftene til å blåse ut, ellers vil du bare blåse varmluft inn i kabinettet. Den i midten. Edit: Litt for sein. Endret 14. april 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 hvs radiatoren ligger inne i bånn av kabinettet da?? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Monter den på samm måten da også. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Den vil fremdeles blåse innvarm luft... Er ikke det logisk? Off-topic, hvor mange nye tråder har du postet de siste to dagene? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Velger han den figuren i midten vil det ikke komme inn varm luft. Off-topic: Er det meg du mente Kauder? edit: Skrivefeil Endret 14. april 2004 av Marti Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har den helt til venstre. Er det dumt? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvis du ser på fronten til kabinettet; Er det der på venstre side du mener? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 du må da ha viftene til å blåse inn i kabinettet! da blir radiatoren kaldest og cpu temp. vil være lavere enn hvis den blåser ut. (luften inni kabinettet er jo varmere enn den utenfor! velg den løsningen til venstre... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 du må da ha viftene til å blåse inn i kabinettet! da blir radiatoren kaldest og cpu temp. vil være lavere enn hvis den blåser ut. (luften inni kabinettet er jo varmere enn den utenfor! velg den løsningen til venstre... Hva da med temp inne i kabinettet? RAM, skjermkort og NB blir jo varmere. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Nei, jeg mente Thor.... Han kunne liksom satt opp en der han lurte på n00b-ting ang. vannkjøling.. For såvidt jeg ser har han satt opp 3-4 forskjellige? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 men hvis den ligger i bånn på kabinettet da, hvordan blir det da?? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) sikkert mange menignger, men den beste metoden å plassere ei vifte på en rad, er slik at den suger luft igjennom radisen, ikke på den. det gir høyest flow med luft. men men.. edit: hvis den store klompen er radisen, så den helt til høyre eller venstre.. ikke den i midten, siden den blåse luften på radisen.. Endret 14. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Diablito har helt rett og jeg tar helt feil... Det er den til venstre. Viftene skal DRA luften gjennom radiatoren og ikke skyve lufen gjennom for den beste ytelsen... Eller tar jeg helt feil Diablito? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 hmm høres jo mest riktig ut? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg er neimen ikke sikker mer. Har en waterchill manul og der står det følgende: To get the best cooling perfomance and the lowest noise level, install the fan to pull air trough the radiator. Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 mange muligheter men alternativet til venstre gir best kjøling på cpu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå