Gå til innhold

Vapochill

Herr Brun

Anbefalte innlegg

Jeg har drømt litt om å kjøpe vapochill, men kan ikke så mye om emnet. Vet kun at det kan bli jævli kaldt :p

Men, hva koster det, er det noe spesielt jeg må tenke igjennom osv. Og hvem selger det? Jeg har mye penger for tiden altså, og jeg vil ha ne nytt :devil:

på forhånd takk

Edit: Kan jeg kjøle noe annet enn cpu med vapochill/prometeia? F. eks grafikkort og nb.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.3dfxcool.no (søk på vap)

www.netconnection.no (under ekstremkjøling)

var det jeg fant i norge i farten

Husk at det er noe som heter prometeia og noe som heter vappochill

6-8000 er vel prisen på stedene jeg nevnte

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Du kan nok bare kjøla ned cpu med vapo/prometia. Derimot er det festeanordningar for waterchill (vannkjøling) i vapochill pe og xe. Den nye Vapo LS er endå 20w bedre enn xe, men mykje dyrare igjen.

Prometia/nventive har eit "billig" system uten kabinett til 4000-5000 nå. Men då må du skjera litt og slikt. Personlig hadde eg gått for vapo.

Lenke til kommentar

Bare en liten klage over blodpriser hos netconnection...

(jeg sitter på mac akurat nå, så aner ikke hvordan jeg kopierer linker eller noen ting :devil: )

Som sagt koster vapochill LS ca 7500 hos netconnection.. tar dere en titt på frozencpu.com finner dere den samme til ca 5800kr.. det er 1700kr billigere.. jeg vet at import sikkert koster litt, men netconnection burde likevel få dem billigere på partibestilling..

1700kr :wow:

det er nesten så jeg tror det blir billigere å bestille fra frozencpu.. selv med toll :dontgetit:

Lenke til kommentar
Bare en liten klage over blodpriser hos netconnection...

(jeg sitter på mac akurat nå, så aner ikke hvordan jeg kopierer linker eller noen ting :devil: )

Som sagt koster vapochill LS ca 7500 hos netconnection.. tar dere en titt på frozencpu.com finner dere den samme til ca 5800kr.. det er 1700kr billigere.. jeg vet at import sikkert koster litt, men netconnection burde likevel få dem billigere på partibestilling..

1700kr :wow:

det er nesten så jeg tror det blir billigere å bestille fra frozencpu.. selv med toll :dontgetit:

Mulig du har rett der, Autoexec. Jeg tok bare for meg priser i Norge, for det meste, men det kan hende du har rett når du sier det blir billigere å importere, slev etter tollen.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...