Gå til innhold

Hvilke LCD skjerm?

Anbefalte innlegg

Heisann,

Har nå (etter mye pes) klart å spare opp 6000 kr.

Jeg har (selvfølgelig) lest LCD guiden og kommet fra til at jeg skal kjøpe Hundai q17s.

Den virket bra til mitt behov som er spilling, + at jeg slapp og bruke alle pengene mine.

Mitt siste spørsmål til dere før jeg bestiller er.

Burde jeg bestille denne skjermen eller burde jeg gå for en 19" i 6000 kr klassen istedet?

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du nesten bare driver med spilling, så er denne skjermen fra Iiyama et godt valg. Første plass i "den store spilltesten" i Den store LCD-testen del 1.

Ellers kan jeg anbefale NEC 1760NX på det varmeste. Meget god fargegjengivelse, god innsynsvinkel og ikke minst rask. Tilnermet ingen etterslep selv i de raskeste FPS-spillene (f. eks. Unreal, Quake III eller CS).

Lenke til kommentar

Fikk min IIyama E431S i går, er topp fornyød, en helt ny opplevelse å spille spill på den, kan bare anbefalen den sålangt selv om jeg har hatt den kun kort tid, eneste som var uvant var at den var blassere i fargene i xp, men helt sinnsyk råe farger i BfV :hmm: Har forresten lagt inn bruker erfaring på den også, eneste aberet er at sort ikke er helt sort i totalt mørklagt rom, det og at min fikk en død piskel etter en halvtimes bruk, som jeg masserte vekk :green:

Lenke til kommentar

Mottok i dag en NEC 1760NX (sort/sølv selvsølvgelig :) Kjempegod skjerm, fine farger og null ghosting. Oppgraderte fra Q17S. Ingen revolusjon, like gode på spill, men fargene er bedre med 1760NX. Prisforskjellen er vel ca. en 500-lapp i butikkene for tiden, vil si forskjellen er verdt 500,-

Lenke til kommentar

Jeg har også brukt Iiyama E431S litt, da bruttern har den.. Uvant å gå rett fra 19" crt som jeg bruker 24/7 til 17" LCD. Men det gikk ikke lenge til jeg "kom inn i det" og merka at den var veldig behagelig, og gjengav farger etc minst like bra som min Iiama 903.

Fikk ikke testa ghosting på den da vi bare spilte Risk 2, men det ghosta i det minste ikke der :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...