Gå til innhold

Trenger synspunkt til hjemmesiden min

Anbefalte innlegg

Da denne tråden er for lang og aktiv til å stenges skal jeg nøye meg med å komme emd noen tips til trådstarteren:

Slik det er idag er det to felter for å fylle inn; emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv :)

Du burde altså ha forklart at du har en hjemmeside du vil ha tilbakemeldiger på i emnefeltet, og ikke i beskrivelsen. Er du med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heller dårlig bokmål enn noe nord-norske greier..

Ka i hælvette, dissa du nord norsk!

såså...det var mening at dere skal hjelpe meg med siden min. Slutt med det der. Konsentere dere om emne.

Takk!

Lenke til kommentar
Da denne tråden er for lang og aktiv til å stenges skal jeg nøye meg med å komme emd noen tips til trådstarteren:

Slik det er idag er det to felter for å fylle inn; emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv :)

Du burde altså ha forklart at du har en hjemmeside du vil ha tilbakemeldiger på i emnefeltet, og ikke i beskrivelsen. Er du med?

Ok. Skal passe på det til neste gang :)

Lenke til kommentar

- Headeren er noen pixler lenger enn det blå feltet over, mens VG-saken er et par pixler lenger til høyre for headeren igjen.

- Skal du ha blå bakgrunn på siden, så tar du det overalt. Ikke bare under annonsen og over header. Ellers var fargene ikke særlig fine

- Headeren var ikke særlig fancy. Ikke noen tittel på den engang :ermm:

- 13 feil i valideringen

- Vil jeg lese VG så går jeg på vg.no

- Padding, padding og atter padding

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...