chan Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Hei Jeg har en hjemmesiden som jeg ville ha synspunkt fra dere. Jeg trenger synspunkt fra dere webdesigne interesserte. Dette er linken til siden: http://www.mcnan.net Får håpe at jeg får en del tips fra dere... Endret 14. april 2004 av chan Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Likte ikke fargevalget, det var noe som ikke passet sammen der. Du må også bruke padding mer. Skriften i nyhet-headerne må forminskes eller ikke være bold. Lenke til kommentar
chan Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Likte ikke fargevalget, det var noe som ikke passet sammen der. Du må også bruke padding mer. Skriften i nyhet-headerne må forminskes eller ikke være bold. Takk....skal prøve å ordne det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 404 Forresten så kommer enden til å ta deg for den topicen der Lenke til kommentar
chan Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 404 Forresten så kommer enden til å ta deg for den topicen der Feil melding 404??? eller hva du mener med det??? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 404 Forresten så kommer enden til å ta deg for den topicen der Feil melding 404??? eller hva du mener med det??? 404 som i "Siden finnes ikke" Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Bytt times med Verdana eller Arial. times med liten bokstav. Sånn skal det vel være Lenke til kommentar
chan Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 rogbiff ????? noe tips til farger??? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det jeg kommer på akkurat nuh; 1. Header ser ut til å være i råtten kvalitet. 2. Helt, HELT, feil fontvalg. 3. Det der OBS!!!! Siden er under oppbygning-greiene passa ikke litt inn en gang.. 4. Annonse> ? 5. Admin login er lite tydelig (feil farge på fonten) 6. Velg andre farger der hovedteksten er. (dessuten er det to forskjellige fonter der) 7. Footer..? 8. Det er en lilla stripe til venstre på logoen din.. (Mulig jeg ser at den går helt rundt, men det gidder jeg ikke se mer på) (border="0" tipper jeg gjør susen) (mulig det er IE-fenomen) Hm ja. Det så jeg til nå.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Bytt times med Verdana eller Arial. times med liten bokstav. Sånn skal det vel være Eller Trebuchet MS som råkker for tiden.. Edit chan; mange spørsmålstegn gjør det hele mer useriøst.. skjønner?????????????? Endret 14. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
chan Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Bytt times med Verdana eller Arial. times med liten bokstav. Sånn skal det vel være Jeg har brukt Tahoma hele veien Lenke til kommentar
chan Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 404 Forresten så kommer enden til å ta deg for den topicen der Feil melding 404??? eller hva du mener med det??? 404 som i "Siden finnes ikke" Webserver er litt ustabilt... Jeg skal ordne et nytt server snart. når jeg får tid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Webserver er litt ustabilt... Jeg skal ordne et nytt server snart. når jeg får tid Ikke for være stygg ellerno; Men en ordbok kommer kanskje godt med.. Hint; - Ny server (ikke nytt) - Hjemmesiden min (ikke hjemmeside mitt) Lenke til kommentar
chan Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Det jeg kommer på akkurat nuh; 1. Header ser ut til å være i råtten kvalitet. 2. Helt, HELT, feil fontvalg. 3. Det der OBS!!!! Siden er under oppbygning-greiene passa ikke litt inn en gang.. 4. Annonse> ? 5. Admin login er lite tydelig (feil farge på fonten) 6. Velg andre farger der hovedteksten er. (dessuten er det to forskjellige fonter der) 7. Footer..? 8. Det er en lilla stripe til venstre på logoen din.. (Mulig jeg ser at den går helt rundt, men det gidder jeg ikke se mer på) (border="0" tipper jeg gjør susen) (mulig det er IE-fenomen) Hm ja. Det så jeg til nå.. takk for tipsen... skal ta en titt på det. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Webserver er litt ustabilt... Jeg skal ordne et nytt server snart. når jeg får tid Ikke for være stygg ellerno; Men en ordbok kommer kanskje godt med.. Hint; - Ny server (ikke nytt) - Hjemmesiden min (ikke hjemmeside mitt) Bare så du vet det, så har han ikke bodd i Norge hele sitt liv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Webserver er litt ustabilt... Jeg skal ordne et nytt server snart. når jeg får tid Ikke for være stygg ellerno; Men en ordbok kommer kanskje godt med.. Hint; - Ny server (ikke nytt) - Hjemmesiden min (ikke hjemmeside mitt) Bare så du vet det, så har han ikke bodd i Norge hele sitt liv. Jeg mente det ikke som noe negativt, bare slik at han skulle bli klar over det.. Om noen følte seg støtt, så beklager jeg.. Lenke til kommentar
chan Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Webserver er litt ustabilt... Jeg skal ordne et nytt server snart. når jeg får tid Ikke for være stygg ellerno; Men en ordbok kommer kanskje godt med.. Hint; - Ny server (ikke nytt) - Hjemmesiden min (ikke hjemmeside mitt) Bare så du vet det, så har han ikke bodd i Norge hele sitt liv. Jeg mente det ikke som noe negativt, bare slik at han skulle bli klar over det.. Om noen følte seg støtt, så beklager jeg.. Det går bra... jeg er dårlig med bokmål, jeg ville hels skriver det på diarekte. Nordlandsdiarekt hvis dere skjønne hva jeg mener... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja skjønner veldig godt! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Heller dårlig bokmål enn noe nord-norske greier.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Heller dårlig bokmål enn noe nord-norske greier.. Ka i hælvette, dissa du nord norsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå