k-nut Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei, Jeg har søkt mye rundt på nettet for å finne bilder (store) av Mustang gt-350 (eller hva den het) 66-modell. Det er den svarte med 2 gullstriper som Hertz kjøpte alle ( ?) av. Er det noen som vet om steder jeg kan få tak i store og bra bilder av akkurat denne bilen? mvh, Knut Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Den? Den(helt sikker) og den + den ja This Shelby GT350 not only wears the black/gold stripes, but has the remarkable Hertz Sports Car Club sticker affixed to the front fenders Endret 14. april 2004 av kverna Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hertz var en skikkelig grom leiebil i sin tid, det stemmer at firmaet kjøpte alle disse bilene ja. 306hk og manuell fikk sikkert fart på diagonaldekkene Lenke til kommentar
Catch22 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Vet det er en gammel post, men må bare føye til noe. Det er ikke riktig at Hertz kjøpte alle disse bilene. Det ble produsert +- 2370 stk GT350 i fargene Wimbeldon White, Candyapple Red, Sapphire Blue, Ivy Green og Raven Black. Hertz kjøpte +-1000 biler (noen kilder opererer med ca 950) Disse fikk betegnelsen GT350H. De aller aller fleste ble levert levert svarte med gullstriper, men et par av de første Hertz-bilene var hvite og blå. Alle Hertz bilene, bortsett fra noen av de første hadde C-4 automatkasse. Hvis du var en god kompiss av Carroll Shelby, kunne du få kjøpe en av de 6 GT350 cab`ene han produserte det året. Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 jeg trodde hertz kjøpte alle H utgavene, ikke alle gt350 som ble produsert, det stemmer vel? Lenke til kommentar
Catch22 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 De het ikke H før Hertz kjøpte dem, men [i]fordi[/i] Hertz bestilte dem. Siden betegnelsen GT350[u]H[/u] ikke er brukt i tidligere innlegg, gikk jeg ut fra at du mente at [u]alle[/u] Shelby GT350 var Hertz-biler. Heftig leiebil ja Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 De het ikke H før Hertz kjøpte dem, men fordi Hertz bestilte dem. Siden betegnelsen GT350H ikke er brukt i tidligere innlegg, gikk jeg ut fra at du mente at alle Shelby GT350 var Hertz-biler. Heftig leiebil ja da er vi enige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå