HMX Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Finnes det ikke noe program som jeg kan legge inn på pc'n, så jeg kan ringe til vanelig hus telefon nesten/helt gratis? Har tele2 ADSL 704/124 Eller må jeg bestille noe gjennom www.telio.no? Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 http://www.skype.net er vel det eneste alternativet jeg kan tenke på... men det funker ikke til vanlig hus tlf da... Lenke til kommentar
HMX Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Var kanskje ikke helt det jeg tengte på. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 har komme eller det kjem.... gratis til hustlf Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Mente jeg leste noe om et sånt program på yahoo! Men det var ganske dyrt! Men fortsatt billigere enn vanlig telefon da! Lenke til kommentar
TheFisher Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 i www.telenor.se her ser en at det er i gang med ip tlf i Telenor Sverige? Ikke i Norge, kjem vel etter hvert? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 i www.telenor.seher ser en at det er i gang med ip tlf i Telenor Sverige? Ikke i Norge, kjem vel etter hvert? Tja, dette så ut til og være IP-telefoni for bedrifter internt, dette er ganske vanlig og ikke påtenkt forbrukere. Mange kommuner går over til IP-telefoni i og med dette sparer dem for endel penger. Det er vel fortsatt Telio som er den eneste som satser på privatmarkedet i norge, det er jo fortsatt meningsløst for TN og satse noe på dette i og med de vil tape mest på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå