kimmen12 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei, installerte nettop Norton Internet (hva enn det programmet heter) vell, for å installere den versjonen man laster ned så måtte jeg dra utav internet ledningen, så installerte den. Etter puttet inn internet ledningen. men INTET SVAR. Prøvde å restarte, intet svar, sette BIOS tilbake, intet svar. Ny internet ledning, intet svar. Satt inn driver cden, men cden(pcen) registerte ikke internet driveren..... ledningen er koplet til internet. sitter på paps sin pc nå. Netverkst kortet er innebygd i MSI kt-6 delta. Noen som kan hjelpe meg? PLIS !! *Skal alltid huske den som gir meg hjelp* mhv kim Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 formater pcen, og innstaller drivere og alt på nytt, hvis du ikke kan det/eller det ikke funker bør du vurdere å kjøpe deg et nytt nettverkskort, de koster ikke no mer enn 150 kr... Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 formater pcen, og innstaller drivere og alt på nytt, hvis du ikke kan det/eller det ikke funker bør du vurdere å kjøpe deg et nytt nettverkskort, de koster ikke no mer enn 150 kr... Prøver å installere windows på nytt hvis ikke det går blir det formatering, hvis ikkke der går så blir jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå