Gå til innhold

unreal 3 engine video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sweeet holy Moses!

Det var flotters ja. :yes:

La dere merke til at det hakket enkelte steder ? :wow:

edit: Vannvittig flotte vegger!

hvorfor skulle det ikke hakke når det er en motor som kommer i bruk om 2 år? ;)

btw, ja, veldig imponerende

men jeg husker jeg sa det samme om andre motorer som jeg så på film, nwn motoren f.eks.

ting ser gjerne mye bedre ut på film enn hvis du hadde sett det selv på dataskjermen...hvorfor? fordi filmen ikke klarer å få frem alle detaljene...ting ser gjerne litt bedre ut hvis det ikke er så mye detaljer at du kan se alt...veit det høres ut som en selvmotsigelse, men det er iallefall slik jeg oppfatter det...

(lavere detaljenivå på filmen = mindre mulighet til å se de små feila...:) skygger ser jo også unektelig mye bedre ut på film enn direkte på dataskjermen...mener nå jeg...)

Lenke til kommentar

SSEERRIØØSSTT!!!!!!!!!!!! Se på de sinnsyke detaljene!!! Den snutten på slutten hvor krypene kommer opp av kloakken var jo helt vill da!!!!! Kan det bli noe særlig bedre enn å skyte på de med hagle???

Doom 3 og HL2 er INGEN TING i forrhold til det der da!!

Endret av Tim
Lenke til kommentar

Det som imponerte meg mest var det lyset som skinte igjennom et sånn glass med flere farger og hvordan de la seg på modellen og kastet rett skygge.

Men husk folkens, dette er 2 år fram i tid! Om et år vil vi helt sikkert motorer som er omtrent like gode/sterke..

Lenke til kommentar
Det som imponerte meg mest var det lyset som skinte igjennom et sånn glass med flere farger og hvordan de la seg på modellen og kastet rett skygge.

Men husk folkens, dette er 2 år fram i tid! Om et år vil vi helt sikkert motorer som er omtrent like gode/sterke..

Vel, den nye Unreal motoren gjør det NÅ. Og ikke om ett år når andre motorer kommer. Gratulerer Epic :)

Lenke til kommentar
Vel, den nye Unreal motoren gjør det NÅ. Og ikke om ett år når andre motorer kommer. Gratulerer Epic :)

Motoren er jo ikke helt ferdig så vidt jeg har lest, og de anbefaler fremdeles utviklere å satse på å bruke Unreal 2.5 hvis de skal lage et nytt spill nå. Så vi kommer nok ikke til å se spill basert på Unreal 3 før seint i 2006/tidlig 2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...