Peacock Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja det jeg lurer på er om det noen som vet om det går (har laget) hull for 120mm vifter i dette vinduet link:http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp det står jo ikke hvor bredt det er på det breieste. takker for alle svar...... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ikke link slik på microplex... Funker ikke slik.. det står "direkte link" på microplex sida, kopier og lim inn den du.. Men jeg tror nok det går på de fleste vinduer fra microplex.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er det et slikt vindu du tenker på? Det skal vel gå det ja, bare teip godt så plexien ikke sprekker! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det står jo hvor bredt det er da.. Komplett sett innholdende plexiglassvindu (368x152mm), monteringslist med tilhørende låselist samt engelsk monteringsveiledning. Uansett hvis du hadde tenkt å kjøpe det jeg linket til, og så borre 120mm hull...hadde det ikke vært enklere å kjøpt ett slikt ett? Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) var et sånt jeg tenkte på. browsern min er litt skeiv idag, så jeg trodde at jeg hadde limt inn direkte linken!! sorry for min mistake takk for svarene iallefall..... Edit: noen som har forslag til hva jeg kan bruke til å sage/skjære i plexien med? Endret 14. april 2004 av Peacock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå