Minty123 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 har allerede valgt hunter.. angrer litt på det nå.. kanskje jeg starter ny game og heller velger smed eller noe Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du kan tjene utrolig mye mer som smed enn som jeger. Du kan tjene så mye du vil (hvis du er litt tålodig). Jeg anbefaler deg å joine town militia første gang du spiller. Jeg fant dette lettere enn de andre klassene(har rundet spillte som alle tre). Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) edit : glem det.. fant det ut Endret 15. april 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Masters i Khorinis: Bosper, Constantino, Harad, Thorben og Matteo. Snakk med disse hvis du ikke har funnet ut av det. De er ikke særlig vanskelige å finne. Det oppdraget som Lord Andre snakker om der du skal drepe noen tyver er ikke å anbefale å prøve på så tidlig i spillet. Disse tyvene holder til i byens kloakksystem og to av dem er rimelig vanskelig å drepe slik at du bør ha høy lvl. Gå heller inn i skogen på den siden av byen du kom inn første gang og få med deg orcen som holder til der inn til byporten og vaktene tar seg av ham for deg. Du taper litt xp, men det er allikevel en grei måte å gjøre det på. Hvis du ikke får det til kan du gå ut den andre porten og sette kurs for fyrtårnet. På veien dit går du inn i skogen og der finner du en hule med noen rimelig svake banditter. Inne i hulen finner du en Orc Axe, husker ikke om det var Light eller Medium det har egentlig ingen betydning. Edit: glemte noe. Endret 16. april 2004 av CheesyPoff Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 er ferdig der for svært lenge siden, men thx anyway.. jeg fikk foresten med meg bosper på jakt, og så drepte vi to orken.. er nå lvl 6 (startet pånytt igår) og har funnet ut at dette spillet faktisk har forskjellige fighting styles etter hvilken lvl du har med det bestemte våpenet.. dette er jo bare det kuleste jeg har sett innen en rpg og det at du har forskjellige "comboer" når du slost er jo og sykt genialt.. det er jo liksom litt Tekken i dette spillet Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) nja, syntes forsatt kampene i Severence - Blade of Darkness er det beste innen melee-fighting. Gothic II kommer du til å fryde deg over så fort du faller dypt nok ned i kaninhullet! jeg ble hekta nesten like fort som med Tes III - Morrowind Endret 17. april 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 er falt ned jeg nå er i valley of mines å er ca lvl 10 lr.no husker ikke helt noen andre singleplayer rpg spill som er på linje med gothic 2 ? bortsett fra MW seff, for det har jeg jo Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 fant en syk bug : vist du klatrer opp steder det ikke er meningen at du skal klatre, kan du se "ut i intet" liksom.. på samme måte som når du aktiverer noclip i diverse spill og flyr langt utenfor brettet.. modig som jeg er hoppet jeg nedi denne intetheten, for så å finne ut at escape menyen sluttet å fungere, quest log og statsen funket fint, men ikke esc, og sånn sto det helt til jeg måtte restarte pc'n fordi Gothic2 klikket vinkel. menmen, har godt av en reboot uansett Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 nja, syntes forsatt kampene i Severence - Blade of Darkness er det beste innen melee-fighting.Gothic II kommer du til å fryde deg over så fort du faller dypt nok ned i kaninhullet! jeg ble hekta nesten like fort som med Tes III - Morrowind HELT ENIG! severance har beste fighting system, men jeg har ikke fått til Multiplayer ennå da...... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 I "Raven" (addon) er vanskelighetsgraden mye høyere. Og bra er det DEN ER IKKE KOMMET UT PÅ ENGELSK?!?!? eller har du kjøpt tysk versjon...... Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 er i valley of mines å er ca lvl 10 lr.no Har du gått inn i Valley of Mines så tidlig ja? Hehe..Gjorde det samme selv første gangen, men anbefaler å vente litt lenger, det er fortsatt mye du kan finne på i Khorinis for å få mer ut av spillet. Men, sett fra en annen vinkel får man jo større utfordring ved å gå fort fram, noe som faktisk er det eneste jeg var litt misfornøyd med i spillet. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 ting jeg er missfornøyd med : er ingen skjold der.. utvalget av armorer er litt lite. resten er helt topp og en site ting, jeg savet nå over 17 timers spilling pga at det er mulig å save etter du er død, utrolig kjipt.. har nå blitt satt 2 lvl'r og 1 time tilbake i tid Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Hehe..surt. Gjorde det samme selv en gang, det gikk hardt utover tastaturet. Men man kan vel egentlig ikke laste spillet for våre menneskelige feil. Enig i at det kunne vært skjold i spillet, men jeg synes utvalget av armor er passelig. Det bør ikke være for mange muligheter til å få ny armor, mener jeg da. Ved å la det være få anledninger til å skifte armor blir det litt ekstra stort hver gang man får tak i en ny. Det var i hvert fall slik jeg opplevde det. Endret 19. april 2004 av CheesyPoff Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 DEN ER IKKE KOMMET UT PÅ ENGELSK?!?!? eller har du kjøpt tysk versjon...... For chrissakes, caps... Anyway, JoWood har selv sagt at Raven er vanskeligere. Angrer på at jeg ikke kjøpte det på tyskda jeg var i Deutschland i helga... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 noen som vet om hvem som kan lære meg remove dragon scales ? Godar er utelukket.. han nekter å prate med meg etter at jeg banket ham for endel spilletimer siden, men der skal være en til som kan hjelpe meg.. en hunter som lever oppe i fjellene et sted.. noen som hvet hvem jeg snakker om? og noen som vet ca. hvor han holder til ? Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 noen som vet om hvem som kan lære meg remove dragon scales ? Godar er utelukket.. han nekter å prate med meg etter at jeg banket ham for endel spilletimer siden, men der skal være en til som kan hjelpe meg.. en hunter som lever oppe i fjellene et sted.. noen som hvet hvem jeg snakker om? og noen som vet ca. hvor han holder til ? vet hva du snakker om, men jeg fant eller ingen som kunne lære meg å remove dragon scales Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Gestath kan det, i chapter 4. Og i chapter 2-3 kan han lære bort: Dragon Snapper Horn, Tounge of Fire, Remove Crawler Plates og Remove Mandibles Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Gestah var det han het ja.. viste om personen, men ikke hvor han var.. men fant det ut nå.. etter en lang tur i ødemarken. btw.. hvilken armor er best.. den du får kjøpt av dragon hunteren i slottet.. eller den du får kjøpt for 12k hos Lee ? Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Den beste armoren du får som dragon-hunter kan du kjøpe på gården hvor de holder til. Du må kjøpe den av smeden der(til 20k tror jeg). Dette er vel den beste armoren i spillet(sammen med paladin armor). Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 den aller beste ja.. så langt har ikke jeg kommet meg lenger.. jeg lurer på hvilken som er best av: Den du får av Bennet for 12k (vist du selger ham noen dragon scales først) og den du får av Dragon hunter smeden i slottet i Valley of mines. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå