Fragletrollet Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Mener dere at musikken på Battlefield Vietnam er 80-talls? Det er den så absolutt ikke. 70`es! Edit: såpass mye vet jeg =) Endret 16. april 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tror vi sier 60- til tidlig 70-tall jeg. Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Mener dere at musikken på Battlefield Vietnam er 80-talls? Det er den så absolutt ikke. 70`es! Edit: såpass mye vet jeg =) hehe 70 talls musikk som er konge da Lenke til kommentar
lizon Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 dj mangoo - eurodancer er gammel med bra! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 dj mangoo - eurodancer er gammel med bra! vell... uansett langt ifra kvalitetsmusikk Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg likte Barcode Brothers sitt første album "swipe me" (Det nyeste er ikke noe bra ) . Dj Mangoo har et par bra sanger, eller "gamle" slagere. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Noen som kan forklare meg de forskjellige sjangrene, og kjennetegnene.. Og er det ikke mange sanger som blander litt og? Hvis noen gadd å skrive en grov oversikt, og evt utdype de forskjellige... trance/techno/club/house... Tror jeg har en grei oversikt over forskjellen, men noen som har noen gode forklaringer/kjennetegn, og kunne tatt underkattegorier...? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Skal kanskje lage en tråd om dette. Følg med på Musikkforumet, skal se om jeg kanskje får begynt ikveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå