tbend Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Mange som har denna musikksamaken? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 vil det si fjortisstrance? neida.. hørte litt på dj mangoo før.. og har hørt doh doh av barcode Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hørte også på dette da jeg var 13-14. Tror musikksmaken min har utviklet seg endel siden da, men synes fremdeles Flute av Barcode Brothers og Eurodancer av Dj Mangoo er ganske fine.. Men ikke favorittene mine. De er liksom litt for enkle for det. Lenke til kommentar
alos Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 må henge meg på Fragletrollet, var som om jeg kunne skrevet det selv. vell og merke var vel ikke musikken slupper når jeg var 13-14 år men hvis vi sier 15-16 så har vi det nok. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg er 16 nå skjønner du alos Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 jeg og en kompis lager litt musikk i den stilen... (tja.. noen sanger i alle fall). http://john.e.morsk.com Lenke til kommentar
Crack Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Euro trance synes jeg forøvrig er veldig cheesy og slapp trance. Selv om Eurodancer faktisk ikke minner om Eurodance, selv om navnet tilsier det... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Vel, blir vel litt rart for oss som kan litt om det å si noe som helst om Trance. Det er jo en utrolig mangfoldig sjanger med ganske så mye forskjellig musikk i seg... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Dessverre er det mye musikk som kalles Trance i dag, som kanskje ikke helt er det. Den "skikkelige" Trance'n etter min mening er Progressive Trance, som ikke må forveksles med "fjortiss" trance(eller Eurodance/trance, happy-hardcore eller trance-dance om du vil). Og det kommer fra en som likte Trance fra tidlig på 90-tallet Barcode Brothers lagde fengende musikk tidligere, har ikke hørt noe fra dem på en liten stund. Iallefall er det fengende musikk(spes. i bilen). Hilsen en som alltid vil være litt "fjortiss" Endret 16. april 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Personlig liker jeg veldig godt PsyTrance. Men jeg er også veldig inne i psykedelisk chillout, som også egentlig kan regnes som trance, selv om den er foruten basstrommen. Ellers er jo endel hardtrance bra. Vet faktisk ikke helt hva som menes med progressiv trance :/ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Liker også HappyHardcore, samt mange typer Core (hard, Speed, Manga, Trance osv) m.m.. Så er det sagt Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hørte en del på dj mangoo før som flere men går mest i 80 talls rock nå (beste musikken ever) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 går mest i 80 talls rock nå (beste musikken ever) Kan diskuteres, selv om noe er bra. Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 går mest i 80 talls rock nå (beste musikken ever) Kan diskuteres, selv om noe er bra. ja noe er bra noe er ikke så bra men du har sikkert hørt musikken på battlefiel vietnam ? slik musikk rocker alt (min smak i hverfall) Box Tops - The Letter Clash - Rock the Casbah Edwin Star - War Jefferson Airplane - White Rabbit konge musikk det Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har desverre ikke fått høre noe av den musikken enda, men planlegger innkjøp av det spillet Liker Jimi Hendrix osv Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 ja Jimi Hendrix er bra feks Cocaine er en bra sang Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Mener dere at musikken på Battlefield Vietnam er 80-talls? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå