Dorian Gray Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Hørte for noen uker siden at HordaLan flyttes til Framohallen og skal hete Codebreaker. Noen her på forumet som skal? Det er fortsatt en stund til da, men eg har veldig lyst.. Noen som vet noe mer enn det som står på siden? Endret 14. april 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hmm. høres morsomt ut. Kanskje jeg skal. Vi får se, skal i værtfall på ett møte i år. Lenke til kommentar
nso Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 til deres informasjon så har nå registreringen åpnet. besøk http://www.codebreaker.no/ for mer info Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Plass er bestilt! Jepp, ved siden av meg! Gleder meg villt, selv om det er en liten stund til! Til alle bergensere: BESTILL NU! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Plass er bestilt! Jepp, ved siden av meg! Gleder meg villt, selv om det er en liten stund til! Til alle bergensere: BESTILL NU! Til ALLE som vil være med på LAN'et... Bestill NU! Lenke til kommentar
bitte Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kan ikkje! Elendig timet LAN! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kanskje det bare er du som har timet ferien din elendig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Kanskje det bare er du som har timet ferien din elendig? Second! samme til sze, op og pløz som skal på noe LK greier.. for no dritt Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Second! samme til sze, op og pløz som skal på noe LK greier.. for no dritt suzze skal ikke på LK... Han bare ditcher oss... Det går tregt me rekrutteringen folkens! Kom igjen... Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har fått en pressebilett, men jobber med og få meg inn med PC og hele greien. Jeg skal arrangere 2 compoer, 1 i sammarbeid med CyberHouse, og 1 grafikk konkurranse for GamesFreak.net *Glede seg* Tenshi Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg kan dessverre ikke. Er litt for langt, nærmere bestemt 370 kilometer. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg kan dessverre ikke.Er litt for langt, nærmere bestemt 370 kilometer. det var da ikke langt, kanskje hvis du måtte gå strekningen. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg kan dessverre ikke.Er litt for langt, nærmere bestemt 370 kilometer. Og dette skulle hindre deg fordi? Bare å finne seg noen kamerater med bil kjøre. Gleder meg vilt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har fått en pressebilett, men jobber med og få meg inn med PC og hele greien. Jeg skal arrangere 2 compoer, 1 i sammarbeid med CyberHouse, og 1 grafikk konkurranse for GamesFreak.net *Glede seg* Tenshi Grafikk kompo? YEAH! gleeeder meg! Earendil: ville reist 370 lysår for CodeBreaker, og du greier ikke en kort 6-7 timers kjøretur? Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hehe, så bra du liker grafikk konkurranse, da regner jeg med at du er med da Jeg har skaffet mange fete premier, masse FarCry effekter (t-skjorte, posters o.s.v) Har også fått tilsendt en hawai skjorte i FarCry stil. Får også masse stasj fra Microsoft Games, masse Xbox stasj, og regner med og få litt Halo 2 greier. Tenshi B) Lenke til kommentar
bkak Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg kommer helt fra Oslo for å LANe i Bergen. Ser fram til dette. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Grafikk kompo? YEAH! gleeeder meg! Earendil: ville reist 370 lysår for CodeBreaker, og du greier ikke en kort 6-7 timers kjøretur? Du e syk du, gutten... Lysår va vel kanskje litt langt? E ikke lenge igjen no! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Nå er siden skikkelig oppe... Ser bra ut også, men har ikke fått sett så mye på den. Finally! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg kan dessverre ikke.Er litt for langt, nærmere bestemt 370 kilometer. Og dette skulle hindre deg fordi? Bare å finne seg noen kamerater med bil kjøre. Gleder meg vilt Eller kansje fly. Eller tog?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå