Luv Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Jeg har nå drevet å redigert en film fra et prosjekt vi holder på med på skolen. Den varer i rundt 13 minutter. Det som er så frustrerende er at lyden henger etter når jeg har lagd den til et stort filmklipp. Bruker Windows media player til å spille av, men det hjelper ikke noe å spille den av i winamp heller. Noen tips til hvordan jeg kan få lyden og filmen til å gå presist sammen? Noen tips om andre bedre redigerings programmer som er gratis? Håper på RASKE svar, fristen er på torsdag. INGEN? ¨ EDIT: Noen som vet om noen andre steder jeg kan spørre? Er DESPERAT! Endret 14. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvilket program har du redigert i? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Hvilket program har du redigert i? WMM - Windows movie maker. Jeg har lastet ned 2'ern nå, og holder på å lagre det til et stort klipp for å se om lyden henger fortsatt.. edtit kommer. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det som går ann er å legge videoen litt lenger bak da..... det som jeg har opplevd er at filmen og lyden ikke synkroniseres, når jeg lager de til DVD i Nero Vision Express, hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Jadda. Funka fett i WMM 2. Rart at jeg ikke tenkte på det før. Takk for de tipsa som kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå