Gå til innhold

HP Pavilion ZE5002EA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

nå er det slik at tidligere HP Pavilion ZExxxx-modellene har konvergert til HP Compaq (HPQ) nxXXXX.

 

Eksempelvis er rammearkitekturen til HPQ nx9010 nøyaktig den samme som i en Pavilion ze8500. Faktisk er det samme pc med inngravert "compaq nx9010".

 

For øyeblikket er jeg usikker om ZE5002EA, men det kan jeg komme tilbake til.

 

--

Nasir Khar

www.barbara.no

Lenke til kommentar

Du mener sikkert Zx5002, ligger på 12990.- i butikk.

 

Har sett litt på denne modellen selv, og testet den litt.

 

Den virker meget godt "skrudd", alstå ikke noe slark og knirkelyder, skjermen er meget bra. Ytelses messig har jeg ikke testet med verken spill eller annet ,men det bør være bruktbart, det står et Ati Radeon 9200 med 64 dedikert minne i maskinen. Den var også støysvak, vifte støyen er ikke plagsom i det hele tatt.

 

Så slik som jeg ser det et godt kjøp.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

1. En standard OSS-liste er å finne oppført her;

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documen...ategory&dlc=en&

 

2. Du kan også finne frem til spesifikke spørsmål:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/manualC...odinfoCategory&

 

Forøvrig er HP Pavilion zx5002EA segmentert til en standard "low-end'' til middels-rangering av bærbare, hvilket innebærer at det er en hjemme-pc som kan brukes til ordinær kontorarbeid.

 

Skjermkvaliteten er middels bra og den er relativ tung i vektklassen.

Lenke til kommentar

En nærliggende årsak til at det er vanskelig å finne produktinfo og prisreferanser til Pavilion ZE5002EA, er at omtalte modell fremstår som en utraderende pc.

 

De fleste Centrino-baserte pcer kommer i nx/nc serien til HPC. Selvsagt med unntak av pcer med Celeron prosessorkjerne.

 

Forøvrig er hjemme-PC avtaler rimelige mens det i siste tid ikke har vært så stor fortjeneste på en slik ordning, ettersom konjunkturprisene har sunket. Ellers kjenner jeg ikke mer til rammeavtalen.

 

Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...