Locomotiv Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Får mitt PC60USB i morgen, noe å glede seg til? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 haha.. det der var en dårlig måte å skjule skryt på Lenke til kommentar
upside Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hihi, kommer nok til å bestille det samme kabinettet snart.. Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 hehe jeg lurte bare seriøst på om det er så bra folk sier det skal være klart jeg gleder meg, håper det er fint. jeg ble betatt av alle finessene det har, og designen er smakfull.. så jeg syntes at lian li pc60usb var en verdig erstatter for mitt gamle chieftec dragon =). blir nesten som og skifte fra "leketøy" til noe mer voksent.. uff gleder meg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jepp, gratulerer med nytt kab, tror ikke du blir skuffet Lenke til kommentar
3dme Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Si ifra hvordan det er da?,, Vurderer og kjøpe et slikt selv, Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 jauii skal si ifra hvordan det er, ill let u know tomorrow i denne tråden Lenke til kommentar
lizon Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 lian li er jo bra så jeg tror du blir fornøyd. har ikke hørt om noen folk som er misfornøyd med et lian li kabinett. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 dette vet ikke om vi snakker om samme men lian li PC6077BUSB kjøpte jeg nå 1595kr sort gleder meg Lenke til kommentar
tenthumbs Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har nettopp kjøpt et 6077 sjøl (alu). Kabinettet er simpelt hen en fryd å jobbe i og stygt er det jo heller ikke Installasjon av komponenter gikk så fort at jeg ikke rakk å ta tida, og jeg fikk det såå fint og ryddig inni at jeg nesten begynte å vurdere pc-ens svar på wunderbaum og plysjterninger: vindu, katoder og vifter med leds *dukker* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå