Gå til innhold

Hva er det beste LAN'et du har vært på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uten tvil: TG96! den gang var vi vant med 28.8 modem, det å ha nedlastning på 3-400kB/sec var helt utrolig, på grensen til magisk. kjappere enn å kopiere fra diskett til harddisk altså! hentet ned en stor fil og satt i et kvarter mens jeg bare så på.

Var nylig på et lan i Elverum www.tblan.moo.no . Det var digg å se nedlastningene gå med 3-4-500kbps....

Lenke til kommentar

Jeg har vært på 3 LAN. Alle hos en kamerat, bare meg og han, og broren hans når han gadd. Det første var best, da jeg fikk meg CS 1.5 og sånn. Det andre var kanskje litt værre, men det 3. var værst. Etter en haug med CS 1.6, det eneste den PC-en jeg hadde da greide å kjøre greit nok (700 MHz, 512 mb RAM, GF4TI), måte jeg dra opp en av mine kosemapper, Linker_filmer (som ikke inneholdt linker, husker ikke hvorfor det har det i navnet), under "All skiten jeg ikke vil ha snarvei til", som er like stor alene som resten av disken til sammen. Der fant jeg fram en film hvor det kjører en bil rolig bortover og det kommer et monster rett opp. Jeg begynte ihvertfall å smile litt. LAN #2 var mest overføring og deling av filer med broren hans, første var 60% broren og 40% kameraten, spilling av CS 1.5.

 

Ja, jeg har skrevet mer enn nødvendig, men jeg har ikke så mye annet å gjøre for øyeblikket.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...