Nobrains Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 lan på nesodden videregående bare best! (har vært på tg, oslolan, osv... så har noe og sammenligne med ) Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Lite lan med 10-12 personer her lokalt. kanskje ikke så stort, men veldig gøy Lenke til kommentar
epinosa Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 AuLAN uten tvil:D kjempekoslig og ikke for stort eller for lite Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Det tøffeste lanet jeg kan huske var da vi hadde LAN laaaaaaaangt ut i skogen og da snakker jeg langt. Husker vi svidde alle pizzane fordi vi spillte Matrix Defense i Starcraft Broodwar Lenke til kommentar
Thel Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Ser at det er mange som liker LAN's med ca 10 stk:D Det er de artigste;) Du kjenner alle osv;) Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 BRlan#7 på skarnes....www.brlan.no Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 uten tvil: TG96! den gang var vi vant med 28.8 modem, det å ha nedlastning på 3-400kB/sec var helt utrolig, på grensen til magisk. kjappere enn å kopiere fra diskett til harddisk altså! hentet ned en stor fil og satt i et kvarter mens jeg bare så på. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 uten tvil: TG96! den gang var vi vant med 28.8 modem, det å ha nedlastning på 3-400kB/sec var helt utrolig, på grensen til magisk. kjappere enn å kopiere fra diskett til harddisk altså! hentet ned en stor fil og satt i et kvarter mens jeg bare så på. Var nylig på et lan i Elverum www.tblan.moo.no . Det var digg å se nedlastningene gå med 3-4-500kbps.... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 Da vi spilte spill som BW og Action Quake 2, uten internett. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har vært på 3 LAN. Alle hos en kamerat, bare meg og han, og broren hans når han gadd. Det første var best, da jeg fikk meg CS 1.5 og sånn. Det andre var kanskje litt værre, men det 3. var værst. Etter en haug med CS 1.6, det eneste den PC-en jeg hadde da greide å kjøre greit nok (700 MHz, 512 mb RAM, GF4TI), måte jeg dra opp en av mine kosemapper, Linker_filmer (som ikke inneholdt linker, husker ikke hvorfor det har det i navnet), under "All skiten jeg ikke vil ha snarvei til", som er like stor alene som resten av disken til sammen. Der fant jeg fram en film hvor det kjører en bil rolig bortover og det kommer et monster rett opp. Jeg begynte ihvertfall å smile litt. LAN #2 var mest overføring og deling av filer med broren hans, første var 60% broren og 40% kameraten, spilling av CS 1.5. Ja, jeg har skrevet mer enn nødvendig, men jeg har ikke så mye annet å gjøre for øyeblikket. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Et lan hos en kamerat. Første LANet mitt, 12 stykker.. Det husker jeg fortsatt! Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 LAN er som regel best med bestevenner Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 IPX 04, desverre så blei da ikkje IPX 05, forbana idrettskulen stakk av meg alle 3 hallene Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 OsloLan 2003 var et genialt LAN Ellers samlet kjente rundt 12-15stk er også greit. Lan blir ikke så morro før det er minst 6stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå