Kjobben Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Gazstation! Forholdsvis lite, men veldig bra compoer, linje og det er i det hele tatt veldig bra! Det er i Kristiansand! Web: www.gazstation.no Veldig bra lan! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Det beste LANet jeg har vert på (har bare vert på små "miniLAN") var det første. Da var vi 5 (!!!) stykker samla i et 3 etasjers tårn, som er felleseie i et arkitekt-leilighetskompleks. Det var ganske artig, og det skjedde mye tøv. Jeg ble blant annet kasta ut av rema 1000 da vi handla LANmat (burgere) grunnet en flyvende kaffepose...! PS: Husk ofte å kikk ut av vinduet; du vet aldri hvem som tisser på fortauet utfor! Dette må vel kansje også være mitt beste minne (Jeg er arrangerer det hele ) Tårn-lan er et veldig lite LAN jeg og noen kompiser satt igang! Til nå har vi bare vert ca 5-7 personer på vert av disse LAN'ene, men på neste blir vi 10-11:) Vi har ikke internett på Tårn-lan, men man er jo ikke på LAN for å sitte på internett heller da Det kan man gjøre hjemme Utstyret vi bruker er en haug med strømkabler, en 5-ports switch og en 7-ports, og alle som er med har betalt en del av dette, så de er "med-eier" i switchene Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Telnet privat LAN, best:) Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Det beste lan minne jeg har vert med på er "svettlana". Meninga var at alle skulle sitte på rommet til en kamerat av meg derfra er navnet. Men vi fikk heldigvis sitte i stua så vi slapp å "svette". Det kjedde ikke noe spesielt på det lanet men fortsatt det beste Men det er jo det eneste lanet jeg har vert på Lenke til kommentar
Same- Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Norvegia 03 og digilab 04 Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 xenox xl 05 skikkelig digg spes med proball compo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 tg04 og istid (istid var det første lanet mitt, derfor var det så bra ) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 OffroadLan 2004, som var det første LANet jeg spilte med klanen min wL.WinterLAN var utrolig morro, som klanen min arrangerte De beste LANa jeg har vært på Men en KLAR #1 blir seff TG05! Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 hehe... har tar vi opp noe som har ligget å råtna i 8,5 måneder gitt... tg04 var det beste etter at nette ble stabilt Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 hehe... har tar vi opp noe som har ligget å råtna i 8,5 måneder gitt... tg04 var det beste etter at nette ble stabilt Vel, som nevnt på en annen tråd, sånn går det når folk får svaret i trynet" "SØK!!! Det finnes MANGE slike tråder fra før av, unødvendig å starte en ny" Da popper det opp flere måneder gamle tråder..... Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 beste er utvilsomt å sitte en kveld eller to med gode venner. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 kjekkeste lanet jeg har vært på må jo ha vært når jeg har lan hjemme eller hos andre kamerater, da finnes det alltid noe å gjøre på å man kan gjøre som man vill (nesten da) Lenke til kommentar
notalive Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Foretrekker små-LAN til en kompis, 4 stykker. Mye folk er vel ikke min stil. Har hatt mye gøy på LAN til kompisen min Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Det må nesten bli 2 stykker det. Den første, er det første lanet jeg var på, som også er det største jeg har vært på. Trax på Kolbotn, med ca 200-300 folk. Det var ganske kult å være på en ordentlig lan med så masse folk. Tøffe compo og masse action overalt. Det andre lanet er et vi hadde på skolen da jeg gikk i Fredrikstad. Vi var en dataklasse som hadde mange som var glade i å spille, så klart hehe. Og vi fikk lov til å låne et lite område av skolebygget for å ha et lite lan med klassen. Vi var ca 10 stk kompiser som spilte og hadde det kult. Stemningen var bra i og med at alle kjente hverandre og vi bare tullet og hadde det kult. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Av de 3( ) LAN'a jeg har vært på var HØ:LAN det beste. Var også på et LAN på råholt. Det lå nærme Kløfta, så det sier seg vel litt selv hva jeg syntes om det Lenke til kommentar
Bladebreaker Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Av alle de ordentlige LAN'a; 1:Vivaco LAN 2:Skulelan 3 3:LokalLAN 1 Eneste jeg har vært på.... Menmen, er jo bare 15 år.. så ung å dum! Av alle miniLAN: 1: GarasjelofftLAN 1 2: GarasjelofftLAN 2 3: MisjonshusLAN 1 GarasjelofftLAN står jeg for... Hadde ca. 8 stk klemt inn på et lite garasjelofft! YAY! På MisjonshusLAN var det noen som lånte misjonshuset her på Vigrestad å satt der å spillte data! Det var koselig! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 tg04 og forhåpentligvis tg05 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 I kjellerstova til en kompis Håper seff att TG05 blir bra Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 CodeBreaker 2004, rett og slett Tenshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå