Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva er det beste LAN'et du har vært på?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det beste LANet jeg har vert på (har bare vert på små "miniLAN") var det første. Da var vi 5 (!!!) stykker samla i et 3 etasjers tårn, som er felleseie i et arkitekt-leilighetskompleks. Det var ganske artig, og det skjedde mye tøv. Jeg ble blant annet kasta ut av rema 1000 da vi handla LANmat (burgere) grunnet en flyvende kaffepose...! :thumbs:

PS: Husk ofte å kikk ut av vinduet; du vet aldri hvem som tisser på fortauet utfor! :green:

Dette må vel kansje også være mitt beste minne :p (Jeg er arrangerer det hele :p)

Tårn-lan er et veldig lite LAN jeg og noen kompiser satt igang! Til nå har vi bare vert ca 5-7 personer på vert av disse LAN'ene, men på neste blir vi 10-11:) Vi har ikke internett på Tårn-lan, men man er jo ikke på LAN for å sitte på internett heller da :p Det kan man gjøre hjemme :) Utstyret vi bruker er en haug med strømkabler, en 5-ports switch og en 7-ports, og alle som er med har betalt en del av dette, så de er "med-eier" i switchene :)

Lenke til kommentar

Det beste lan minne jeg har vert med på er "svettlana". Meninga var at alle skulle sitte på rommet til en kamerat av meg derfra er navnet. Men vi fikk heldigvis sitte i stua så vi slapp å "svette". Det kjedde ikke noe spesielt på det lanet men fortsatt det beste :D

Men det er jo det eneste lanet jeg har vert på :blush:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
hehe... har tar vi opp noe som har ligget å råtna i 8,5 måneder gitt...

tg04 var det beste etter at nette ble stabilt

Vel, som nevnt på en annen tråd, sånn går det når folk får svaret i trynet"

"SØK!!! Det finnes MANGE slike tråder fra før av, unødvendig å starte en ny"

Da popper det opp flere måneder gamle tråder.....

Lenke til kommentar

Det må nesten bli 2 stykker det. Den første, er det første lanet jeg var på, som også er det største jeg har vært på. Trax på Kolbotn, med ca 200-300 folk. Det var ganske kult å være på en ordentlig lan med så masse folk. Tøffe compo og masse action overalt.

Det andre lanet er et vi hadde på skolen da jeg gikk i Fredrikstad. Vi var en dataklasse som hadde mange som var glade i å spille, så klart hehe. Og vi fikk lov til å låne et lite område av skolebygget for å ha et lite lan med klassen. Vi var ca 10 stk kompiser som spilte og hadde det kult. Stemningen var bra i og med at alle kjente hverandre og vi bare tullet og hadde det kult.

Lenke til kommentar

Av alle de ordentlige LAN'a;

1:Vivaco LAN

2:Skulelan 3

3:LokalLAN 1

Eneste jeg har vært på.... :cry: Menmen, er jo bare 15 år.. så ung å dum!

Av alle miniLAN:

1: GarasjelofftLAN 1

2: GarasjelofftLAN 2

3: MisjonshusLAN 1

GarasjelofftLAN står jeg for... Hadde ca. 8 stk klemt inn på et lite garasjelofft! YAY! På MisjonshusLAN var det noen som lånte misjonshuset her på Vigrestad å satt der å spillte data! Det var koselig! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...