eblth Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Hallo! Kjøpte min 7250 for litt over et år siden, og den har funket perfekt helt til en liten stund siden... Først la jeg ikke særlig merke til det, ettersom jeg ikke bruker kameraet veldig mye, men har etter hvert funnet ut at ikke det var et engangstilfelle. Når jeg skrur på kameraet (enten vie snarveien eller den tungvinte veien) tar det som vanlig et halvt sek før selve søkeren kommer opp (som er en liten del av skjermen). Men nå kommer det ikke opp noe søker, det er bare helt hvitt! Men det kommer opp vanlige valg som "ta bilde", men når jeg trykker på den kommer den vanlige lagrings-skjermen og "streken" som vanligvis går fint fram og tilbake, hakker veldig. Og etter litt kommer det opp "kamera venter" og null bilde lagret... Håper noen kan hjelpe meg med dette. Er det noe jeg har gjort, eller er det mobilen? Takk for svar! Endret 14. april 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Lever den inn, er vel ikke du som har gjort noe der., Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Hmm... Det er jo ganske flaut når eg kommer der, og mannen bak sidken trykker på en knapp å voila! så virket det igjen... Ingen som har opplevd det samme? Forresten, åssen er det med kjøpsloven for tiden? Noen som kan oppdatere meg? Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 dette har skjedde med og noen ganger, men det fungerer igjen etter jeg slår av telefonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Forresten, åssen er det med kjøpsloven for tiden? Noen som kan oppdatere meg? du har rett til reperasjon i minst to år. Skjer samme feil tre ganger har du rett til pengene tilbake eller ny mobil. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Stikker ned til Telehuset i morra (nøyaktig et år siden jeg kjøpte den faktisk, tydligvis var påska en uke tidligere i år... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå