Bandidos-Pelle Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Slett Endret 16. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
SveinE Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hehe Må si jeg lo godt nå. Utrolig bra effekter. Både lyd og flammer. Keep on.... Hva bruker dere for å få til flammeeffekter? Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvilke programm bruker dere til alle efektene Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Heh, takker. Sjekk PM-ene dine, eaXoN! Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hehe, stilig konsept Stikkflammene var ganske bra, mye bedre en de dere har brukt tidligere Blodet derimot var ikke akkurat så realistisk, menmen, det var morsomt å se på for det. Jeg også lurer på hvilket program dere bruker, venter spent på PM Lenke til kommentar
comrad Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) hehehehe.... svintøft! Stikkflammene var skambra! Bullettimen var ikke bra, heller ikke blodet! Men uansett så var det ekstremt morsomt å se på... EDIT: Burde ikke denne postes her ? Endret 14. april 2004 av comrad Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) YES! Vårt mål er nådd! Dette betyr mye for oss, for vi greier liksom ikke å legge fra oss stikkflammer i filmene våre, så nå er et av våre hovedmål gjennomført. YES! PM er sendt, bj0rn. EDIT: Det var på ingen måte meningen at blodet skulle se ekte ut. Bare testet noe saker. Endret 14. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Xe-Dingo Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) hehe .. bra film.. jeg er også fan av "skytefilmer" men har aldri tenkt på å lage kule effekter som d.... jeg lurer oxo på hvilket program du brukte .... begynner å bli litt mye nå eehh ? Endret 14. april 2004 av Xe-Dingo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvorfor gi PM? Hva med å skrive hvilke programmer som er brukt heller? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Enig med wh1te. For så vidt tipper jeg programmet de bruker er Alam DV, et program designet kun for effekter som eksplosjoner, muzzle-flashes og lignende. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Heh, takker. Sjekk PM-ene dine, eaXoN! Kan jeg også få en PM med programmet dere brukte? Pliz... På forhånd takk Ps: Kul film Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Sorry, nå gidder jeg ikke mer. Jeg sender ikke PM's. Forresten, det hadde vært helt tragisk om ALLE skulle ha programmet, slik at alle filmene ble identiske. Greit, dere er fascinert, det er OK, men dere har planer om å herme, så da gidder jeg ikke. Vi vil jo være litt originale. Hva om en tryllekunstner hadde fortalt alle triksene sine. Da hadde det ikke vært noe gøy, så SLUTT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Sorry, nå gidder jeg ikke mer. Jeg sender ikke PM's. Forresten, det hadde vært helt tragisk om ALLE skulle ha programmet, slik at alle filmene ble identiske. Greit, dere er fascinert, det er OK, men dere har planer om å herme, så da gidder jeg ikke. Vi vil jo være litt originale. Hva om en tryllekunstner hadde fortalt alle triksene sine. Da hadde det ikke vært noe gøy, så SLUTT. Det må være noe av det dummeste jeg har lest på dette forumet. Men det virker iallfall som du har innsett at "filmen" deres ikke hadde vært noen ting uten alle cheesy effektene dere har brukt. Du vil ikke fortelle folk hvilke program du har brukt (noe som jeg i og for seg forstår, med tanke på at dere har utnyttet effektene særdeles dårlig og andre ville sikkert klart det bedre). Bare tenk på all hjelpen du sikker har fått på forumet (noe dette forumet faktisk er til, det er ikke en plass man skal showe off arbeidet), men selv vil du ikke hjelpe. Og forresten, jeg håper inderlig ikke den filmen fascinerte noen. Hva er egentlig poenget med denne tråden? Skulle du ha hjelp? Noe du lurte på? Hvis ikke er den meningsløs og bør rapporteres. Edit: Ah, du lurer på hvordan vi likte skuddflammene. Men, du vil jo ikke si hvordan du lagte dem, så vi kan ikke si hvordan du kan forbedre dem. Endret 16. april 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Synes vi bare kan legge diskusjonen død der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg