Cid Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Kansje litt påfallende at samme selger skal kvitte seg med ikke èn, men to parabortunere på SOL auksjon, begge er helt nye, pga av at han ikke har lov å ha parabol? Kan liksom ikke huske at noen skal ha behov for to tunere, og hvorfor selger han ikke parbolspeilet og LNBene? selgeren heter mllarawa. Endret 14. april 2004 av Cid Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hører ikke dette hjemme i annet? Lenke til kommentar
Cid Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Kansje, men det står da samfunn? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Dæven, du har rett Kan moderator vennligst sende meg en PM neste gang dere gjør noen slike forandringer? Kan vel være fullt mulig at han har to tunere. Han kan jo ha hatt en til ViaSat og en til Canal+. Må man ikke ha en tuner som går sammen med abonnementet eller er jeg langt ute på jordet? Men at han ikke har lov til å ha parabol, den kjøper jeg ikke. Eneste kan vel eventuelt være om han bor i en blokk, med egne lokale, sære regler. Men noe slikt har jeg aldri hørt om før. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 I borretslaget vårt har man ikke lov til å ha synlige paraboler eller utvendige. (husker ikke helt) Så hvis man tenker det beste om folk, kan det faktisk være sant, men.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg