marius-mac Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hjelp!!! jeg finner ikke ut hvoran jeg skifter windows passordet midt. desuten har jeg glemt det men kansje noen hvot hvordan jeg sjifter det ut selv om jeg har glemt det Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du kan f.eks gjøre følgende : Høyreklikk my computer, velg manage Finn igjen local users and groups. Gå til brukere, finn ditt navn, høyreklikk på det, velg set password. (husker ikke hva som står på norsk, desverre) Lenke til kommentar
marius-mac Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 jeg mener at jeg vil endre windows passordet. det som man bruker får å reparere m xp-cd'en Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hmm, tror ikke helt jeg skjønner hva du spør om ? Det passordet du satt under installasjonen ? Det finnes verktøy for å "ta" passord, men det vil jeg ikke poste... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det finns ikke windows passord i xp . Det er bruker passord . Under installasjonen får du spørsmal om å sette passord på bruker=administrator PC's administrator account .(dumt å glemme den da..) Er du pålogget som lokal bruker med admin rettigheter kan du gjøre som ronnyaa sa. Manage/Local Users and groups/Users høyreklikk på administator...osv. .... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du vil ha tilbake passordet til brukeren "administrator", sant? Partisjoner hardisken i 2 deler: 1 delen (1gb) til windows og resten i den andre. Så instalerer du windows på nytt i den første. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 http://www.experts-exchange.com/Operating_...Q_20772377.html (pnordal's er bra) ... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det holder med å bruke en smily èn gang marius-mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå