hmm Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Hei, etter at jeg instalerte win XP så brenner cd-brenneren ALLE cd'er feil (det kommer error etter at cd'en er ferdig brent) har prøvd med nyeste versjon av Nero/easy cd creator 5 platinum. kan det kansje hjelpe om jeg laster ned en firmware update til brenneren? eller kansje bare en eller annen driver. INFO om maskinen: AMD 1,33GHz 512 MB DDR RAM IMB 60GXP 40GB 7200rpm Fujitsu 20GB 7200rpm MSI k7T pro-r ddr raid hk Ati Radeon 64 MB DDR vivo bulk skjermkort Liteon 12x10x32x cd-brenner en eller annen DVD spiller (aner ikke hva, fulgte med en IBM Aptiva pc) WIN XP PRO siste driverne til skjermkort,4in1 osv hva i H****** kan være galt? ide kablene er forresten satt opp med brenner/harddisk på begge kablene thx for all hjelp. Lenke til kommentar
xonic Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Tar jeg feil eller forsto jeg det riktig at du har satt cd-brennern og harddisken på samme ide kabel. det virker ikke helt normalt Lenke til kommentar
hmm Skrevet 30. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2001 Quote: On 2001-10-30 17:36, xonic skrev:Tar jeg feil eller forsto jeg det riktig at du har satt cd-brennern og harddisken på samme ide kabel. det virker ikke helt normalt Vel, om man ikke har det slik som jeg har det (cd-rom/1 av diskene | cd-brenner/ 1 av diskene) så kan man ikke brenne on the fly... å man får en error melding i nero om at det ikke er bra å ha cd-brenner/cd-rom på samme ide-kabel så jeg kan ikke skjønne annet en at jeg har gjort d riktig. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Det er fult mulig å brenne "on the fly" selv med CD-rom og brenner på samme kabel. Den meldingen du får i Nero sier bare at det ikke er ideelt. Jeg har selv brenner og cd-rom på samme kabel og har ikke hatt eneneste feilbrenning som jeg kan relatere til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå