Moveman Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Siden jeg hadde problemer med en hd så måtte jeg bytte ut denne.Har fått satt i den nye slik at jeg kan evt overføre de gamle dokumentene.Men problemet mitt er at jeg kommer ikke inn i dem siden jeg hadde passord hver gang jeg logga meg inn i win xp pro. Det er en del bilder osv som jeg gjerne skulle hatt tilbake fra den gamle hd.Lar det seg gjøre på noen som helst måte å komme inn i den mappen som er beskyttet? Dette er en hd som har vært C: før. Bruker fremdeles win x pro hvis noen lurer Setter pris på all hjelp her Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Om den gamle HD'en ikke er helt kaputtskij, så kan du sette den gamle til master igjen, og den nye til slave. Start opp på den gamle harddisken.. og kopier deretter filene over på den nye. Så kan vi sette switchene tilbake igjen slik de skal være.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Passer ikke under "annet om hardware". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg