MiniaturX Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 jeg kan spille spill fra usa på min xbox når den er modda sant. har xecuter 2.3 på boxa mi.. er littegrann n00b.. hehe.. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Joda, det kan du. Forutsatt at TV'en din støtter NTSC. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvis TV-en din ikke støtter NTSC kommer alt til å bli svart hvitt Av og til funker det uten å ha NTSC TV men med noen spill funker det rett og slett ikke! F.eks. har jeg prøvd James Bond: Everything or nothing i NTSC versjon og det endte opp med å låse seg hele tiden... Lenke til kommentar
MiniaturX Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) hva er NTSC da ? samma som 100hz ell no ? Endret 16. april 2004 av MiniaturX Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Hentet fra http://www.hjemmekino.no NTSC(National Television Systems Committee) NTSC er systemet som brukes i Japan og store deler av Amerika. Systemet består av 60 delbilder i sekundet og 525 linjer pr bilde. Av disse er er 480 linjer synlige. Dette er systemet som Sone 1 DVD filmer er innspilt med. For å kunne spille av en sone 1 film må du dermed ha en multistandard TV. Den vertikale oppløsningen er noe dårligere enn PAL. Ved avspilling av NTSC på en TV vil det også bli noen tynne svarte streker i bildet. Fordelen med NTSC i forhold til Pal er at hastigheten på filmene blir korrekt i forhold til den originale kinohastigheten. På PAL filmer blir hastigheten litt for rask. Endret 16. april 2004 av oifind Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 korrekt meg hvis jeg har feil men jeg mener å ha lest at hvis tv-en din støtter pal-60 så funker det fint! Bare husk på å stille om på dette i m$ dashboradet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå