Fenalår Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Etter å ha behandlet hovedkortet med en vennelig måtet helt fra vi skrudde det ut, til vi fikk lagt det på gulvet. Vi tok deretter å slapp et bord på det. Film HER Desverre fungerte ikke hovedkortet etter på. (Tomzeren som han kaller seg i forumet her har også hvert med på dette) Skal legge ut en film der vi satte en PSU på 115 v. Men det blir i morgen. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hahahahaha!!! Jeg gjorde selv et forsøk på å avlive et hovedkort for en stund siden. HKet var et Asus A7N8X Deluxe. Men jeg gjorde det for å være sikker på at hovedkortet var dødt før jeg sendte det inn. Det jeg gjorde for å avlive det var ganske enkelt å gni det litt på TVen. Jeg fikk faktisk nytt kort på garantien, fikk faktisk A7N8X-E Deluxe... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 baah.. sjitunger med for mye penger og for snille foreldre Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 For all del, hvis komponentene er i orden, så er det bare å kaste dem...til meg Ser fram til neste film Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg fikk faktisk nytt kort på garantien, fikk faktisk A7N8X-E Deluxe... Slike folk som deg skulle blitt straffet... Svindler Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Dette passer vel strengt tatt bedre hjemme i Søppel eller Annet? EDIT: Leif Endret 14. april 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Dette passer vel strengt tatt bedre hjemme i Søppel eller Annet? EDIT: Leif I lag med hovedkortet ? Men seriøst, hadde neppe hatt så store forventninger til et lite hovedkort som får et svært bord over seg. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jojo, men noen ganger tåler pcen de utroligste ting... Rett før jeg begynner å tro på gud pga. all flaksen jeg har hatt Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hahaha, det klippet der var morsomt kommer det flere vidoer ? har dere råd til slikt ? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Flyttet til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Fy skam! det der vartårevått å se på. *dakar hovedkort* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 [skrike-høyt-mode] VOLDTEKT!!! [/skrike-høyt-mode] Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Vi har jo diskutert å ta en harddisk med på skytebanen for å gjennomhulle den litt med min kjære Tanfoglio 9 mm DET hadde blitt film det Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Vi har jo diskutert å ta en harddisk med på skytebanen for å gjennomhulle den litt med min kjære Tanfoglio 9 mm DET hadde blitt film det hvorfor gjør det vondt inni meg når jeg hører dette ` ? har jeg blitt alt for avhengig av data eller Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Vi har et prosjekt på gang som går ut på å se hvor mye PC deler tåler. NY test: HER Endret 16. april 2004 av Fenalår Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Forslag til neste prosjekt: Tåler en 12V vifte 230V? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå