Plomma2 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei Jeg har et problem. Av og til detter jeg ut av internett helt uten forvarsel, da har det bare vært å reboote maskina, fram til i går. Da nytta ingenting. Det som er problemet er at jeg rett og slett ikke får kobla til nettet. Jeg sender pakker, men mottar ingen. Hvis jeg prøver å logge på msn eller lignende får jeg "Du er bak en brannmur som nekter deg tilgang til nettet" Jeg hadde samme problem på TG, men da var det Norton Antivirus som var problemet. Nå som norton er sletta aner jeg ikke hva det kan være. Jeg har satt det til å motta ip automatisk osv osv. Jeg kobler til nettet med en router. Noen som vat hva det kan være? Mvh Plomma Lenke til kommentar
HEE Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Altså la meg forstå deg rett. du sender pakker men motar ikke ? sjekk de du sender til først da. kanskje med bil eller noe ? (sorry klarte ikke og dy meg) Topic: slå av alt med firewall og slike ting. sjekk statusen med nættværks kortet ditt. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Satt i ledningen ? (ganske vanelig problem når du ikke motar info("pakker") fra nette... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ipconfig/renew i ledetekst vil kanskje hjelpe deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå