blackbrrd Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei, ser etter kabinett med redundant powersupply. Må ha støtte for e-atx. 19" rack er bra, men ikke nødvendig. Det eneste jeg har funnet er hos komplett og det koster 7500kr &%"#¤... er det noen som vet om noe bedre og billigere? Trenger ikke masse hdd plass, så 4U er egentlig overkill. Skal bare ha en kjapp webserver... (2xOpteron 246 & 1-2gb minne) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 bare se litt på microplex. under image&shapetec (tror jeg) der er det store server towere.. kanskje det hjelper ? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Lian Li har jo et 4U rack! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Takk for linken til Lian-li 4U racket... Problemet nå er bare å finne et redundant powersupply til det. Har satt microplex på saken Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Ikke noe problem! Jeg er bare glad jeg kunne hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå