ingve Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 http://www.pardat.no er en liten og ukjent bedrift.. den driver med datatilbehør.. kan skaffe utrolig mye forskjellig tilbehør og har en rekke merkelige produkter.. jeg testet webshopen dems og det funket knirkefritt.. rask levering var det også.. og overkommelige priser verdt et besøk! Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Litt mistenksomt med e-mailadressene her.... Partner AS: [email protected] Ingve Skaret: [email protected] Familie? En annen ting.. På hjemmiden til Ingve er det en link til "solberg gutta" Solberg er stedet der denne bedriften er registrert. Ved et søk i telefonkatalogen finnes Ingve Bærheim Skaret Med adresse: Fjellenglia 15 3057 Solbergelva Dette er eksakt samme adresse som oppgis på partner AS sine hjemmesider.. :smile: Trur nok ikke reklame for egen bedrift blir så godt motatt i dette forumet... Du får skjule sporene bedre neste gang... Lenke til kommentar
Hurra Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hoho, ett nytt NetConnection opplegg? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=12741&forum=78 Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Men her er det ikke tvil da.... Her er ALLE bevis sikre på at det er en og samme person... Eller at det er Faren, Mora eller en av søskenes sitt firma.... Litt flaut for stakkar Ingve det ja... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Det er nok lov å eie en bedrift i en alder av 17 år. Men bedriften hevdes å være et aksjeselskap... er ikke dette VELDIG dyrt å registrere? Jeg har ikke satt meg inn i dette med firmaøkonomi... må spørre en kamerat som har det på skolen i morgen. Sansynligvis er ikke foretaket registrert i brønnøysundregisteret engang. Når jeg sjekket telefon nummeret var det faktisk registrert på firmaet.... hmmmm Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 driver og søker på brreg.no firmaet skal ligge i Buskerud,Nedre Eiker.. Gud som vi har lite å gjøre :wink: Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 04:19, Zamoht skrev:er ikke dette VELDIG dyrt å registrere? Nå er det noen år siden jeg tok et (amputert) skoleår i handel og kontor, men mener bestemt å huske at det den gang kostet 50.000 kroner i egenkapital å starte et aksjeselskap. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 har løsningen, det er farens firma.. søren og, damå jeg trekke tilbake alt jeg har skrevet før.. ihvertfall litt.. Organisasjonsnummer: 948 872 307 Navn/Firma: PARTNER DATATILBEHØR AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Forretningsadresse: Fjellenglia 15 3057 SOLBERGELVA Kommune: NEDRE EIKER Postadresse: Postboks 174 Willy Skaret Næringskode®: 52485 Butikkh. med data-/kontormaskiner og telekommunikasjonsutstyr Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.) Også registrert i: Foretaksregisteret Merverdiavgiftsmanntallet Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Nåja, du må vel ikke trekke tilbake det du har sagt :smile: Det er (antagelig) ikke samme person, men det er vel det eneste. Så isteden for å drive egenreklame, så drives det reklame for familiebedriften. Stort sett samme sak spør du meg. Er jo uansett villedende poster (eller reinspikka løgn om du vil) i egen vinnings tjeneste. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 lurer på om sønnen/faren for bakoversveis når de skal sjekke ut denne threaden senere i dag. hehe.. Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 hehe, er vel ikke umulig det nei Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Utrolig så lite folk tenker seg om før de tråkker i salaten. Alle burde vite at salaten blir totalt uspiselig når man tråkker i den. Makan til uhygienisk oppførsel. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 i det minste kunne han registert seg med en hotmail/yahoo/whatever mail.... kanskje ikke så lett å gjennomskue..... men vil ikke gi ham noen ideer - så bare glem det :smile: Lenke til kommentar
ingve Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 tanken var i alle fall god da... tenk en hverdag uten reklame.. så deili d hadde vært.. men reklamen forfølger overalt :smile: skader ikke prøve.. :smile: fint d var mange som engasjerte seg såpass da.. fant ut det aller meste :smile: tidsfordriv.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå