Gå til innhold

Hvilket nick er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud forby at man bruker det grammatiske riktige "oe/ø" eller bare dropper nicks med gaeliske tegn.

 

Det er heller ingenting kult med randomcaps; X; Z; Q; 0; liten i, eller noe i den duren.

Kan ikke folk holde seg til vanlige ting som deres egne navn, engelske ord (Helst ikke ord som har noe med maskulin ødeleggelse eller forplanting å gjøre.)

 

Siden vi alle er norsk, ville det ikke vært litt kult med navn/ting/steder fra nordisk mytologi?

 

 

Forresten, DevN; Jeg ser helst at noen kastrerer deg.

Dine "orginale ideer" til nicks kommer til å spre seg til dine barn, slikt forpestet avkom er rett og slett unødvendig.

 

Jeg møter nok primater som deg i pcw/CB, fatter ikke hvorfor det er tøft å ikke være ferdig med puberteten.

Lenke til kommentar

Tydeligvis er du en som ikke har lært det engelske ordet "joke". Som vi best kjenner som "spøk" på norsk. Altså, har du et problem med forum og spøking?

 

Jeg spiller ikke pcw og sånt, jeg spiller helt frivillig XonX med venner.

Med andre ord; jeg er lei av å spille public mot disse som enten er dødsseriøse, eller tapere som snakker CS-språk.

 

Til slutt, kanskje noen ikke ønsker å dele sitt fulle navn public?

Kanskje noen har lyst på noe som faktisk ser noe kulere ut enn "Nisse"?

Personlig synes jeg de fleste norske nick ser mongo ut.

Lenke til kommentar
Tydeligvis er du en som ikke har lært det engelske ordet "joke". Som vi best kjenner som "spøk" på norsk. Altså, har du et problem med forum og spøking?

Jeg har absolutt ingen problemer med spøking, vi vil da alle ha det morro. Men å framsi slike nicks, å innrømme at man kan tenke seg fram til slike, t.o.m at man frivillig bruker "DevN" som en forumaccount er det samme som å late som man er tilbakestående, det er offansivt, ikke morsomt.

 

Til slutt, kanskje noen ikke ønsker å dele sitt fulle navn public?

 

Jeg sa da aldri noe om fulle navn? Å kalle seg "Magnus" eller "Erlend" er da like anonymt som å bruke et (ufattelig lamt) nick som DevestatR (Merkelig hvordan man kan dømme personeligheter ut fra nicks), et fornavn er ikke akkurat en addresse. Dessuten var det bare en del av forslaget, det var ikke en ordre, det er tross alt bare ytterst få som bruker det. Hvis det var orginalitet man var ute etter, så kunne jo det være noe å trakte etter.

 

Kanskje noen har lyst på noe som faktisk ser noe kulere ut enn "Nisse"?

Nei, du har rett der, man har absolutt ingen kulere ting fra Nordisk mytologi enn "Nisse". Hvis vi rent ser bort ifra hele forbanna religionen og dens karakterer.

På en helt unrelated note, så spilte nisser SVÆRT liten rolle i nordisk mytologi, jeg anbefaler deg nesten å lese noen bøker, historie kan faktisk være morsomt.

 

Personlig synes jeg de fleste norske nick ser mongo ut.

 

Du kaller deg DevN.

DevN.

 

På grunnlag av "DevN" (Tygg på nicket DevN en stund), så har du absolutt ingen rett til å rakke ned på noen form for nick.

Lenke til kommentar

Personlig misliker eg

-Caps

-"1337"

-Store og små bokstaver om kvarandre

-Masse tegn og tull som f.eks. "0\/\/|\|463!" og "GR34t_$KUL"

 

Det som utgir eit bra nick for meg er at det er litt originalt og ikkje har dei standard: "Master, Ownage, Sniper, Killer". Det beste nicket kjem du på sjølv syns eg.

 

Ser at DevN fekk ei lekse her, så til de som måtte være uenig med meg: Det er min peronlige meining og eit tips til trådstarter.

 

Ang. mitt eige nick så hadde eg aldri sett ordet før eg såg det på eit skilt og da tenkte eg "zing" ;)

Endret av zeph
Lenke til kommentar

1. Tenker du på disse nickene som var satt baklengs?

Det hele var en spøk fra en tidligere post, hvor en nevnte å snu nicket på hode.

Jeg er ikke barnslig, jeg er seriøs, men en gang i blant må man da få lov til å være litt useriøs? Eller?

 

2. Å bruke sitt eget fornavn fungerer jo forøvrig, men synes jeg ser nok av Robin'er public.

 

3. Det leste jeg nok av i 13 årene, jeg liker ikke historie. Noen nick kan selvfølgelig fungere, men ytterst få, mener da jeg.

 

4. Jeg kan ikke si at jeg rakker ned på noen nick, men ser jeg f.eks. en som kaller seg Player, blir det første jeg tenker "nybegynner", selv om det ikke stemmer.

Ja, jeg bruker "DevN", det fungerer utmerket, og de fleste vennene mine syntes det var et kult nick. Alle nick blir kjedelige etter en stund, det har jeg erfart i flere år på internett.

 

Men enkelte nick ER kjedelige. Det er forskjell på ER og BLIR.

Men igjen, dette er MIN PERSONLIGE mening, bare så det er sagt.

Alle har vel sin smak, og alle har vel rett til det?

 

Til slutt vil jeg føye til, nicket betyr for meg ingenting, hvis vi skal sette det i perspektiv. "Hater" ikke selve personen, uansett om jeg "hater" nicket.

Lenke til kommentar
Alle har vel sin smak, og alle har vel rett til det?

 

Så var det dette med god smak.

Man kan enkelt dømme personeligheten til personen bak et nick, siden det er slik de vil ble representert for omverdenen.

På de fleste spill er nicket førsteintrykket, hvis en mann/kvinne kaller seg "Shitcock" da har jeg allerede en gyldig grunn til å hate denne personen.

Nicks er som Freuds identitetsmasker, man bytter nicks til forskjellige situasjoner, spill, og hvem man spiller med.

 

Når du kaller deg DevN, får jeg følgende fem intrykk:

 

1. Folkene du sosialiserer deg med er tilhengere av slike nicks, og bruker de gjerne til stadighet, de synes nicket ditt er kult, for de bruker lignende nicks selv.

2. Du følger en nick-trend. Slike trender starter gjerne med an en god (populær) spiller bruker samme nick-oppsett, (heatoN, o.l)

3. Du er av typen (dette er personelig erfaring, ikke et faktum) som treffer på alt de sikter etter, men, som veps, er litt usikker på hvor de skal gå, hvor de skal stå, og hvem det er de skal skyte etter. De virrer for det meste.

4. Typisk public nick, jeg spiller ikke public ofte, men jeg ser gjerne fem eller flere på serverne som bruker den typen nicks med tilfeldige-versaler.

5. Du er ikke en tilhenger av vanlig grammatikk, dette stemmer tydeligvis ikke, hvis man ser på dine fora poster, men, slikt er gjerne intrykket.

Lenke til kommentar

1. Noen er slik, men andre er ikke slik.

2. Nei, jeg gjør ikke det. Jeg prøvde "Devn", "devN", osv.

Det som så best ut (smak og behag) var "DevN".

3. False, true, true... Jeg har dårlig aim (hvis det var det du mente med "treffer alt jeg sikter på"), jeg er usikker på hvor jeg skal stå og virrer nok en del rundt.

Men taktikken fungerer forøvrig.

4. Public nick er så mangt, eneste jeg har å si i mitt selvforsvar. :green:

5. Nå... det finnes nok enkelte vitner her på forumet som kan bekrefte at jeg er grammatikk-freak.

 

EDIT: Leif.

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Alt med "dyrenavn" er stilig, synes nå jeg... ;)

 

Spiller ikke CS, men kaller meg uansett spill, et eller annet som inneholder Sheep. Skytespill, WarSheep, bilspill QuickSheep, whatever...

 

Holy_Cow var kult, kjenner en fyr som kaller seg BattleShrimp OSV... Animals rocks! (ikke misforstå) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...